نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر فصل سوم سریال The Crown منتشر شد

سرویس استریم نتفلیکس تریلر فصل سوم مجموعهٔ تلویزیونی The Crown (تاج) را منتشر کرد و در این تریلر باز هم الیویا کلمن در نقش ملکه الیزابت دوم، با فشارهای چندجانبه‌ای روبه‌رو است.

ماه فروردین امسال بود که سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) اعلام کرد که فصل سوم سریال The Crown (تاج) قرار است در پاییز امسال منتشر شود. چند ماه پیش نیز تاریخ انتشار فصل سوم این سریال مورد انتظار و تحسین‌شده مشخص و اعلام شد. سرویس استریم نتفلیکس سرانجام پس از مدت‌ها اعلام کرد که فصل سوم سریال The Crown در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۶ آبان ماه ۱۳۹۸) پخش خواهد شد که بدین ترتیب فاصله انتشار فصل دوم و سوم این سریال به حدود ۲ سال خواهد رسید. اتفاقات فصل سوم سریال The Crown در بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ جریان خواهد داشت و در طول آن شاهد چهره‌های سیاسی برجسته بریتانیایی و آمریکایی بسیاری خواهیم بود. تریلر رسمی فصل سوم سریال The Crown را ‌می‌توانید در صفحهٔ رسمی نتفلیکس در سایت یوتیوب مشاهده کنید.

The Crown Season 3

الیویا کلمن در نقش ملکه الیزابت دوم، توبیاس منزیس در نقش شاهزاده فیلیپ، جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون، امرالد فنل در نقش کامیلا پارکر بولز، ماریون بیلی در نقش ملکه الیزابت (ملکه مادر)، اِما کورین در نقش دایانا اسپنسر (پرنسس دایانا) و مایکل گور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین چندی پیش اعلام شد جیلین اندرسون، بازیگر سریال Hannibal (هانیبال)، به جمع بازیگران فصل چهارم سریال The Crown اضافه شده و قرار است نقش مارگارت تاچر را بازی کند؛ مارگارت تاچر که به بانوی آهنین شهرت دارد، در سال ۱۹۷۹ به سمت نخست وزیری انگلستان انتخاب شد و او اولین زنی در تاریخ بود که به این سمت دست پیدا کرده است. او دو بار دیگر برای این سمت ابقا شد و تا سال ۱۹۹۰ نخست وزیر انگلستان بود و در نوامبر سال ۱۹۹۰ او از سمت نخست وزیری و رهبری حزب محافظه‌کار استعفاء داد. اِما کورین نیز به‌عنوان بازیگر نقش شخصیت پرنسس دایانا در فصل چهارم حضور خواهد داشت؛ پرنسس دایانا همسر اول چارلز، شاهزاده ولز، بود که بزرگ‌ترین فرزند و ولیعهد الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرا، است. پرنسس دایانا برای فعالیت‌هایش در زمینهٔ جمع‌آوری پول برای خیریه‌های بین‌المللی و همچنین به‌عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته شده بود. دایانا در دوران ازدواجش و پس از آن به‌عنوان چهرهٔ برجسته مطبوعات باقی‌ ماند؛ ازدواج او پس از ۱۵ سال با طلاق در تاریخ ۲۸ اوت ۱۹۹۶ به پایان رسید. وی در تاریخ ۳۱ اوت ۱۹۹۷ در تصادف رانندگی (هنوز هم ابهامات و سؤالات زیادی در رابطه با تعمدی بودن این تصادف وجود دارد) در شهر پاریس جان خود را از دست داد.

مانند دو فصل اول، فصل سوم و چهارم نیز در ۱۰ قسمت تولید می‌شوند. استیون دالدری به‌عنوان کارگردان و اندی هریس به‌عنوان تهیه‌کننده در فصل سوم و چهارم سریال The Crown بازگشته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده