نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

رابرت اگرز فیلم The Northman را با بازی الکساندر اسکارشگرد و نیکول کیدمن کارگردانی می‌کند

رابرت اگرز، کارگردان فیلم The Lighthouse، رسما وظیفه کارگردانی فیلم The Northman را بر عهده گرفت و بازیگران این فیلم نیز معرفی شدند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی رابرت اگرز مشخص و بازیگران آن معرفی شده‌اند. اگرز که پیش از این برای کارگردانی فیلم The Witch (ویچ) و فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده بود، اکنون به سراغ اسکاندیناوی رفته و وظیفه کارگردانی فیلم The Northman (نورثمن) را بر عهده گرفته است. الکساندر اسکارشگرد و نیکول کیدمن که پیش از این در سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ) با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، نقش‌های اصلی این فیلم را بر عهده دارند و در میان بازیگران این فیلم شاهد حضور آنیا تیلور جوی با سابقه همکاری با اگرز در فیلم The Witch، ویلم دفو با سابقه همکاری با اگرز در فیلم The Lighthouse و بیل اسکارشگرد با سابقه بازی در فیلم It (آن)، نیز هستیم.

الکساندر اسکارشگرد، نیکول کیدمن، بیل اسکارشگرد، ویلم دفو و آنیا تیلور جوی

اگرز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Northman را بر عهده دارد و سیون، نویسنده و آهنگساز ایسلندی به او در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهد کرد. لارس نادسن، تهیه کننده فیلم Midsommar (میدسامر)، به‌عنوان تهیه کننده و نیو رجنسی به‌عنوان شرکت تامین سرمایه، در این فیلم با اگرز همکاری می‌کنند. فیلم The Northman به یک حماسه انتقام جویی وایکینگی توصیف شده که اتفاقات آن در ایسلند اواخر قرن دهم جریان دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست. الکساندر اسکارشگرد در حال حاضر در پشت صحنه فیلمبرداری سریال The Stand (مقاومت) حضور دارد و فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ)، فیلم بعدی او است که این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

پس از بازگشت در فصل دوم سریال Big Little Lies، فیلم Bombshell (بمب‌شل) اثر بعدی کیدمن خواهد بود که این فیلم در اواخر سال جاری میلادی اکران خواهد شد. تیلور جوی هم اخیرا در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو) به‌کارگردانی ادگار رایت، حضور داشته و فیلم Emma (اما) کار بعدی او است. او همچنین در فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) نیز نقش آفرینی کرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده