نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

یونیورسال تاریخ اکران دو انیمیشن جدید دریم ورکس در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد

شرکت یونیورسال پیکچرز از اکران دو انیمیشن جدید استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس در سال ۲۰۲۱ خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران دو این انیمیشن سینمایی جدید استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس برای اکران در سال ۲۰۲۱ را تایید و اعلام کرده است. طبق گفته یونیورسال، در ابتدا انیمیشن Spirit Riding Free که در زمان اکران احتمالا نام متفاوتی را خواهد داشت، در تاریخ ۱۴ می ۲۰۲۱ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران خواهد شد و در ادامه انیمیشن The Bad Guys (افراد بد) برای اکران در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۶ شهریور ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن The Bad Guys که اقتباسی از رمانی به همین نام است، قرار است در این تاریخ به‌جای انیمیشن Spooky Jack اکران شود که قرار بود با همکاری دریم‌ورکس و بلوم‌هاوس تولید و منتشر شود که فعلا آینده این انیمیشن مشخص نیست.

انیمیشن Spirit Riding Free

انیمیشن Spirit Riding Free نیز اقتباسی از انیمیشنی سریالی به همین نام است که توسط دریم‌ورکس برای نتفلیکس تولید و منتشر شده بود که برای ساخت این سریال نیز از انیمیشن Spirit: Stallion of the Cimarron که نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، الهام گرفته شده است. تاکنون ۵۲ قسمت در ۸ فصل از سریال Spirit Riding Free تولید و از شبکه Netflix منتشر شده است و همچنین محتوای جدیدی از این انیمیشن سریالی نیز در پاییز امسال و در سال ۲۰۲۰ نیز منتشر خواهد شد. الانی بوگان، کارگردان انیمیشن‌هایی چون انیمیشن 3Below: Tales of Arcadia، انیمیشن Trollhunters: Tales of Arcadia و انیمیشن DreamWorks Dragons، وظیفه کارگردانی و اوری والینگتون، خالق سریال آن، وظیفه نوشتن فیلمنامه نسخه سینمایی انیمیشن Spirit Riding Free را بر عهده دارند.

انیمیشن The Bad Guys اقتباسی از رمان پر فروش آرون بلیبی است که تمرکز آن روی سارقان افسانه‌ای است که پس از پایان دوران حرفه جرم و جنایت به‌دنبال شروع یک زندگی عادی بدون جرم هستند. ایتان کوئن، نویسنده فیلم Tropic Thunder (تندر استوایی) و انیمیشن Madagascar: Escape 2 Africa (ماداگاسکار: فرار به آفریقا)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و پیر پریفل وظیفه گارگردانی این انیمیشن را بر عهده خواهند داشت. انیمیشن The Boss Baby 2 (بچه رئیس ۲)، دیگر انیمیشن دریم ورکس نیز قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شود. دریم‌ورکس و یونیورسال در طول سال ۲۰۱۹، انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان) و انیمیشن Abominable (زشت) را منتشر کرده‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده