نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال حضور رابین و شخصیت‌ های منفی بیشتر در فیلم The Batman

به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد حضور شخصیت‌های بیشتر در فیلم The Batman از جمله حضور شخصیت رابین منتشر شده است.

ماه خرداد امسال بود که رابرت پتینسون، بازیگر فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) و فیلم Tenet (تنت)، به‌عنوان بازیگر جدید شوالیه تاریکی در فیلم The Batman (بتمن) انتخاب و رسما معرفی شد و هفته گذشته نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برادران وارنر در حال مذاکره با جفری رایت برای بازی در نقش کمیسر جیمز گوردون و جونا هیل برای بازی در نقش پنگوئن یا ریدلر در این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) است.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت‌های بیشتری ممکن است در قسمت جدید فیلم Batman حضور داشته باشند. طبق خبری که مارک هیوز، خبرنگار فوربس منتشر کرده، در فیلم بتمن ممکن است شخصیت‌های شرور و منفی بیشتری حضور داشته باشند که فعلا اطلاعات بیشتری از آن‌ها در دسترس نیست، اما او تایید کرد که این شخصیت‌ها شامل شخصیت جوکر با بازی واکین فینیکس در فیلم Joker، نخواهد بود و شخصیت‌های متفاوتی را قرار است در این فیلم مشاهده کنیم.

titans

هیوز تنها اشاره می‌کند که شخصیت‌هایی مثل هوگو استرنج و دو-چهره شانس بالایی برای حضور در فیلم The Batman را دارند و این دو شخصیت تنها احتمال بالا از چندین شخصیت شروری است که احتمالا در فیلم مشاهده خواهیم کرد. همچنین بتمن در فیلم جدیدش قرار است دارای افراد کمکی نیز باشد که گفته می‌شود که شانس حضور شخصیت دیک گریسون (رابین) در فیلم نیز بالا است. همچنین احتمال حضور ‌شخصیت باربارا گوردون در قالب بت‌گرل در فیلم The Batman نیز وجود دارد که با توجه به اینکه مراحل ساخت فیلم‌های مستقل این دو شخصیت چندان شفاف نیست، احتمال حضور آن‌ها در فیلم نیز بیش از گذشته عنوان شده است. طی هفته‌های آینده باید منتظر خبرهای بیشتری در رابطه با بازیگران فیلم جدید بتمن باشیم.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن را بر عهده دارد. 


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده