نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدید فیلم Birds of Prey امروز منتشر می‌شود

تریلر جدید فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn امروز منتشر می‌شود.

پوسترهای رنگارنگ و جدیدی از فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رؤیایی یک هارلی کویین) منتشر شده است و تریلر این فیلم نیز امروز پخش خواهد شد. تقریباً شش ماه پیش مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn به پایان رسید و حدوداً شش ماه دیگر نیز این فیلم روی پردهٔ سینما خواهد رفت. حال اعلام شد که جدیدترین تریلر فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn امروز پخش می‌شود.

در فیلم Birds of Prey And The Fantabulous Emancipation of One Harley که توسط شرکت برادران وارنر (Warner Bros) با اقتباس از برخی معروف‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای ابرقهرمانی دی سی از جمله Harley Quinn (هارلی کویین)، Black Canary (قناری سیاه) و Black Mask (بلک ماسک) ساخته خواهد شد، بازیگرانی چون مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد، جرنی اسمالت-بل، رزی پرز، ایوان مک گرگور، الا جی بسکو، کریس مسینا، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین، قرار است برای بار دوم ایفای این نقش را بعد از فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) در سال ۲۰۱۶ بر عهده بگیرد. کاتی یان وظیفه کارگردانی و کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

طبق اخبار منتشرشده پیشین، ویکتور زَز، دشمن درجه یک شخصیت محبوب بتمن نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. کریس مسینا، بازیگر فیلم Argo (آرگو)، نقش شخصیت شرور ویکتور زَز را در فیلم جدید شرکت برادران وارنر ایفا خواهد کرد. ویکتور زَز یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که اغلب به عنوان دشمن درجه یک شخصیت ابرقهرمان بتمن از آن یاد می‌شود. این شخصیت توسط آلن گرانت خلق شد و طراح آن نورمن بریفوگل بود و برای اولین مرتبه در مجله شمارهٔ یک بتمن: سایه خفاش (۱۹۹۲) حضور پیدا کرد. ویکتور زَز قاتلی زنجیره‌ای است که معمولاً قربانیان خود را با بریدن گلوی آن‌ها توسط چاقو از پای درمی‌آورد و سپس برای هر قربانی به‌وسیلهٔ چاقو یک علامت شمارشی مشخص روی بدن خود حک می‌کند.

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده