نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

حضور جودی کامر در فیلم The Last Duel ریدلی اسکات

جودی کامر، بازیگر سریال تحسین‌شده Killing Eve، در فیلم The Last Duel (آخرین دوئل) ریدلی اسکات، همبازی مت دیمون و بن افلک خواهد شد.

جودی کامر، بازیگر بریتانیایی که با نقش‌آفرینی در سریال متفاوت و خوش‌ساخت Killing Eve (کشتن ایو) شبکه AMC معروف شده است، به لیست بازیگران فیلم جدید ریدلی اسکات پیوست. ریدلی اسکات، کارگردان نامی سینمای هالیوود، پروژه بعدی خود برای کارگردانی را انتخاب کرده است؛ این کارگردان تصمیم به‌ ساخت فیلمی با عنوان The Last Duel (آخرین دوئل) دارد و چندی پیش اعلام شد دو بازیگر معروف سینمای هالیوود، مت دیمون و بن افلک، برای حضور در این فیلم قرارداد امضاء کرده‌اند. این فیلم براساس رمانی با همین عنوان و نوشته اریک جیگر ساخته خواهد شد.

زمان فیلم در فرانسه قرن چهاردهم میلادی خواهد بود و داستان مردی را که به جنگ می‌رود و وقتی از جنگ بازمی‌گردد، متوجه می‌شود که یکی از دوستانش، به همسرش بی‌حرمتی کرده است یا حداقل همسرش که این‌طور می‌گوید، روایت خواهد کرد. هیچ‌کس حرف همسر وی را باور نمی‌کند و این سرباز به‌ رسم آن دوران فرانسه و با اجازه‌ٔ دستگاه پادشاهی، خواستار برگزاری دوئل می‌شود تا این تصمیم سرنوشت زنده بودن یکی از دو مرد را روشن کند. به نظر این آخرین دوئل رسمی و قانونی بود که در کشور فرانسه برگزار شد.

Killing Eve

نیکول هولوفسنر، نویسندهٔ نامزد اسکار که آخرین فیلمی که نگارش فیلمنامه آن را بر عهده داشت، فیلم موفق و تحسین‌‌شده ?Can You Ever Forgive Me (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟) به‌کارگردانی ماریل هلر بود، نگارش فیلمنامهٔ فیلم The Last Duel را بر عهده خواهد داشت. ریدلی اسکات، مت دیمون، بن افلک و کوین والش، تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهند داشت. درو وینتون از شرکت پرل استریت فیلمز (Pearl Street Films)، دیگر تهیه‌کننده فیلم جدید ریدلی اسکات خواهد بود. مدیسون آینسلی نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

جودی کامر در فصل سوم سریال Killing Eve نیز حضور خواهد داشت. سریال Killing Eve در مراسم جوایز تلویزیونی بفتا 2019 موفق شد تا جایزه بهترین سریال سال را دریافت کند. علاوه بر این، جودی کامر و فیونا شو، بازیگران این سریال نیز موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی و مکمل زن جوایز تلویزیونی BAFTA 2019 شدند تا این سریال یکی از دو برنده بزرگ مراسم امسال باشد. تهیه‌کنندگی سریال Killing Eve بر عهده استودیو سید جنتل فیلمز (Sid Gentle Films) است و سالی وودوارد جنتل، لی موریس، فیبی والر بریج، جینا مینگاچی، جف ملوین و دیمن توماسن به همراه ساندار اُ، تهیه‌کننده‌گان پروژه هستند. نایج واتسون تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهد داشت. هنوز تاریخ پخش فصل سوم این سریال محبوب اعلام نشده است.

چندی پیش اعلام شد ریدلی اسکات احتمالاً کارگردانی دنباله فیلم Alien: Covenant (بیگانه: کاوننت) را بر عهده خواهد داشت. ریدلی اسکات برای ساخت فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) نیز بازمی‌گردد و این فیلم قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا و خواهرزاده کومودوس را دنبال کند.

آخرین فیلمی که از ریدلی اسکات روی پردهٔ سینما رفت، فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های جهان) بود که منتقدان در مجموع امتیازات خوبی به این فیلم دادند. میشل ویلیامز، کریستوفر پلامر، مارک والبرگ، چارلی پلامر، رومن دوریس، تیموتی هاتون و اندرو بوچان در این فیلم حضور داشتند و به‌ ایفای نقش پرداختند؛ فیلمی که با بودجهٔ ساخت ۵۰ میلیون دلاری، فروشی ۵۷ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده