نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵

ریبوت سریال Walker, Texas Ranger با بازی جرد پادالکی در دست ساخت است

استودیوی سریال‌سازی CBS در حال ساخت یک ریبوت تلویزیونی براساس سریال Walker, Texas Ranger است که جرد پادالکی نقش اصلی آن را بر عهده خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریبوت یکی از سریال‌های محبوب و کلاسیک تلویزیون در دست ساخت است. منابع نزدیک به ورایتی تایید کردند که بخش تولیدات تلویزیونی شبکه CBS به‌دنبال ساخت ریبوت سریال Walker, Texas Ranger (واکر، رنجر تگزاس) است و جرد پادالکی، بازیگر سریال Supernatural (سوپرنچرال) نیز قرار است نقش اصلی این سریال را بازی کند. پادالکی نقش کوردل واکر را بر عهده خواهد داشت که چاک نوریس در سریال اصلی نقش این شخصیت را بازی کرده بود. بااین حال، هنوز هیچ شبکه‌ای پخش این سریال را بر عهده نگرفته و مذاکرات ادامه دارد. تمرکز سریال Walker, Texas Ranger قرار است روی واکر باشد که پس از سال‌ها بازگشته است. او پدر دو فرزند است و همسرش نیز فوت کرده و او باید با همکار جدید خود مبارزه با جرم و جنایت را شروع کند که تنها رنجر زن تاریخ نیز است.

با توجه به پایان یافتن سریال Supernatural پس از ۱۵ فصل، پادالکی می‌تواند بدون تدخل در برنامه‌‌هایش در سریال Walker, Texas Ranger حضور داشته باشد که هنوز به ساخت رسمی آن چراغ سبز نشان داده نشده است. آنا فریک به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت. فریک در حال حاضر قراردادی بلند مدت را با CBS امضا کرده که او پیش از این سابقه حضور در تیم تولید و نویسندگان سریال‌هایی چون سریال Being Human (انسان بودن)، سریال Wayward Pines (ویوارد پاینز) و سریال Valor را داشته است. علاوه بر بازی، پادالکی قرار است به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در ریبوت سریال Walker, Texas Ranger حضور داشته باشد. 

علاوه بر نوریس، کلارنس گیلارد، شری جی ویلسون، گایلارد سارتاین، نوبل ویلینگام، فلوید وسترمن، جیمی ولچک، مارکو سانچز، جودسون میلز و نیا پیگلز، دیگر بازیگرانی بودند که در سریال Walker, Texas Ranger حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این سریال اکشن و درام در ۸ فصل و ۲۰۲ قسمت تولید شد و در بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ به‌روی آنتن رفت که در سال ۲۰۰۵ یک فیلم تلویزیونی نیز براساس آن تولید و منتشر شده بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده