نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

همبازی شدن امیلیو اینسولرا با جسیکا چستین در فیلم 355

امیلیو اینسولرا، بازیگر فیلم Sign Gene، به لیست بازیگران فیلم 355 به کارگردانی سایمون کینبرگ پیوست.

امیلیو اینسولرا، بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم Sign Gene (نشان ژن)، به لیست بازیگران فیلم 355 به کارگردانی سایمون کینبرگ پیوست و وی در این فیلم با بازیگران معروفی چون جسیکا چستین، برنده جایزه اسکار، یعنی لوپیتا نیونگو، پنه‌لوپه کروز که وی نیز جایزه اسکار را در کارنامه دارد، دایان کروگر بازیگر فیلم Inglourious Basterds (حرام‌زاده‌های لعنتی) و فن بینگ بینگ بازیگر فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده)، همبازی شد.

سایمون کینبرگ به کمک تریسا ربک که خالق سریال Smash از شبکه NBC محسوب می‌شود، فیلمنامه این اثر هیجان‌انگیز را نوشته است. کینبرگ همچنین ازطریق شرکت Genre Films خود، تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشت. فیلم 355 داستان یک گروه از بهترین مأموران زن را که در آژانس‌های دولتی سرتاسر دنیا فعالیت دارند، حکایت می‌کند. این مأموران زن در تلاش هستند تا مقابل یک سازمان بایستند و اقدامات آن‌ها را برای به دست آوردن یک سلاح مرگبار، متوقف کنند. این سازمان شرور قصد دارد که با استفاده از این سلاح مرگبار جهان را به آشوب بکشد. عنوان فیلم از یکی از اولین جاسوس‌های ایالات متحده گرفته شده است که در طی جریان انقلاب آمریکا فعالیت می‌کرد. جالب است بدانید که این جاسوس هم یک زن بود. به‌همین ترتیب مأمور 355 تبدیل به یک واژه عامیانه برای تمام افرادی که در سازمان سیا کار می‌کردند، شد تا یک جاسوس زن را مورد خطاب قرار دهند. چستین هم زمانی‌ که بر سر پروژه فیلم Zero Dark Thirty (سی دقیقه پس از نیمه‌شب) در سال ۲۰۱۲ تحقیقاتی را انجام می‌داد، به این حقیقت پی برد.

علاوه‌بر کینبرگ و جسیکا چستین، کلی کارمیکل هم از طرف شرکت Freckle Films از جمله تهیه کنندگان فیلم 355 بودند. ریچارد هویت که تهیه‌کنندگی فیلم Bohemian Rhapsody (بوهمین راپسودی) را در رزومه کاری خود دارد، تهیه کنندگی اجرایی این فیلم جاسوسی را برعهده گرفته است. فیلم 355، دومین اثری است که سایمون کینبرگ به‌تنهایی و کاملاً مستقل کارگردانی آن را برعهده دارد. پیش از این، او فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینکس) را کارگردانی کرده بود که در این فیلم بازیگرانی چون جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس/چارلز اگزاویه، مایکل فاسبندر در نقش اریک ماگنوس لِنشِر/مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش ریون دارکهولم/میستیک، نیکولاس هولت در نقش هنک مک‌کوی/بیست، سوفی ترنر در نقش جین گری/فینکس، تای شرایدن در نقش اسکات سامرز/سایکلاپس، الکساندر شیپ در نقش اورورو مونرئو/استورم، کودی اسمیت-مک‌فی در نقش پیتر ماکسیموف/کوئیک سیلور و جسیکا چستین در نقش ووک حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با انتقادات فراوانی روبه‌رو شد و با بودجهٔ ۲۰۰ میلیون دلاری، فروشی ۲۵۲ میلیون دلاری در گیشه داشت. 

فیلم 355 در تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۱ (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده