نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

بازگشت بازیگر دیگری از سریال Breaking Bad در فیلم El Camino تایید شد

به‌تازگی یکی از بازیگران اصلی سریال Breaking Bad تایید کرده که او در فیلم El Camino حضور خواهد داشت.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات سریال و فیلم Breaking Bad را برای شما فاش کند

.

.

.

ماه گذشته بود که سرانجام ساخت فیلم Breaking Bad (برکینگ بد) تایید و اعلام شد که طبق آن، نام این فیلم قرار است El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو: فیلم برکینگ بد) باشد. همچنین مدتی کوتاه بعد تایید شد که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت بیش از ۱۰ شخصیت سریال اصلی باشیم که تا به امروز تنها حضور آرون پاول در نقش جسی پینمکن، چارلز بیکر در نقش اسکینی پیت و مت جونز در نقش بجر میهیو، در فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie تایید و اعلام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. در مصاحبه با ETCanada، جاناتان بنکس، بازیگر نقش مایک ارمنترات تایید کرد که او قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. بنکس گفت:

اگر من به شما بگویم بله، آن‌ها من را کتک خواهند زد، اما زورشان به من نمی‌رسد. چرا که نه؛ من در فیلم حضور دارم.

طرفداران سریال Breaking Bad به یاد دارند که در فصل پنجم مایک کشته شد و قابل انتظار است که حضور او در فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie به‌صورت فلش بک یا به‌صورت توهم جسی باشد. بااین حال، شاهد حضور شخصیت مایک در سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) هستیم که اتفاقات آن قبل از سریال اصلی جریان دارد. وینس گیلیگان، خالق سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را بر عهده داشته است. شبکه نتفلیکس طی روزهای اخیر اولین تیزر تریلر و تریلر رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده که هر دو تریلر را می‌توانید در زومجی تماشا کنید.

فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie که توسط شبکه AMC تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر سال جاری (۱۹ مهر) در شبکه Netflix پخش شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده