نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

سریال Fleabag پس از پخش دو فصل به پایان رسید

فیبی والر-بریج، بازیگر و نویسنده سریال Fleabag (فلیبگ) در سخنانی اعلام کرد که تصمیمی برای ادامهٔ ساخت این سریال کمدی ندارد و فصل سوم آن ساخته نخواهد شد.

فیبی والر-بریج، بازیگر و نویسنده سریال Fleabag (فلیبگ)، در سخنانی تأیید کرد فصل سوم این سریال کمدی و محبوب ساخته نخواهد شد. فصل ابتدایی سریال Fleabag در سال ۲۰۱۶ از شبکه BBC One در ۶ قسمت پخش شد و فصل دوم این سریال نیز در سال ۲۰۱۹ و این فصل نیز در ۶ قسمت و این مرتبه از شبکه BBC Two روی آنتن رفت. سریال Fleabag در هفتادویکمین دوره جوایز اِمی یا همان اِمی 2019، در بخش بهترین سریال کمدی سال حضور داشت و با کنار زدن سریال‌ The Marvelous Mrs. Maisel (خانم میزل شگفت‌انگیز) و سریال Veep (معاون رئیس‌جمهور/ویپ)، به‌عنوان بهترین سریال کمدی سال انتخاب شد. در جریان این رویداد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) موفق شد برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان بهترین سریال درام انتخاب شود.

فیبی والر-بریج در ابتدا نمایش «فلیبگ» را که نمایشی مخصوص زنان بود، در سال ۲۰۱۳ در نمایش‌های خیابانی شهر ادینبورگ روی صحنه برد و در همان سال نیز اولین جایزه خود را از فستیوال برگزارشده در شهر ادینبورگ به دست آورد. این نمایش موفق، زمینه‌ساز ساخت فصل ابتدایی سریال Fleabag شد که در سال ۲۰۱۶ از شبکه آمازون نیز برای بینندگان ایالات متحدهٔ آمریکا پخش شد. داستان این سریال در مورد شخصیتی با نام فلیبگ است که در شهر لندن زندگی می‌کند و مشکلات فراوانی دارد که یکی از آنان برقراری روابط عاشقانه با جنس مخالف است. فصل ابتدایی با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه شد و بینندگان زیادی را نیز جذب کرد و فصل دوم حتی موفق‌تر از فصل اول بود؛ در فصل دوم شخصیت کشیش با نقش‌آفرینی اندرو اسکات معرفی شد و شاهد داستانی عاشقانه بودیم. پس از موفقیت این دو فصل انتظار می‌رفت خیلی زود این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شود، اما فیبی والر-بریج که توانست جوایز اِمی را نیز به خانه ببرد، دیگر علاقه‌ای به ادامهٔ ساخت سریال Fleabag ندارد.

Fleabag

طبق گزارش سایت لس آنجلس تایمز، فیبی والر-بریج در پشت صحنه هفتادویکمین دوره جوایز اِمی در سخنانی اعلام کرد قرار نیست فصل سوم این سریال ساخته شود و حال نیز صحبت‌های پیشین خود را تأیید کرده است که این خبر خوبی برای طرفداران این سریال نخواهد بود. والر-بریج در زمان دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن در این سریال کمدی رو به جمعیت چنین گفت:

احساس می‌کنم دریافت این جایزه، زیباترین راه ممکن برای خداحافظی با این سریال بود. احساس خوبی است که در اوج کنار بروید؛ دیگر از این بالاتر نمی‌شود رفت!

لازم به ذکر است هری بِردبیِر برای کارگردانی قسمت اول سریال Fleabag، جایزه بهترین کارگردانی سریال کمدی را از آن خود کرد و همچنین فیبی والر-بریج برای نگارش فیلمنامه‌ٔ قسمت اول سریال Fleabag، جایزه بخش بهترین نویسندگی سریال کمدی را به دست آورد.

فیبی والر-بریج در ابتدا نمایش «فلیبگ» را که نمایشی مخصوص زنان بود، در سال ۲۰۱۳ در نمایش‌های خیابانی شهر ادینبورگ روی صحنه برد و در همان سال نیز اولین جایزه خود را از فستیوال برگزارشده در شهر ادینبورگ به دست آورد

همان‌طور که می‌دانید، فیبی والر-بریج این روزها درگیر نگارش برخی قسمت‌های فیلمنامه فیلم جدید مجموعهٔ «جیمز باند» با عنوان No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) است و دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند درخواست کرده بود تا فیبی والر-بریج به تیم نویسندگان فیلم No Time to Die اضافه شود و به فیلمنامه فیلم کمی شوخی و طنز اضافه کند. والر-بریج دومین نویسنده زنی است که به مجموعه 007 اضافه شده است. پیش از این جوهانا هاروود اولین نویسنده زن این مجموعه بود که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Dr. No (دکتر نو)، اولین فیلم مجموعهٔ جیمز باند را بر عهده داشت؛ او همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم From Russia with Love (از روسیه با عشق)، دیگر فیلم مجموعه 007 را نیز بر عهده داشته است. قسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند که در حال خدمت نیست و در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند مأموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده‌شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بر عهده رامی ملک خواهد بود.

فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود. کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده دارد. دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده