نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

مذاکره جفری رایت و جونا هیل برای حضور در فیلم بتمن

شرکت برادران وارنر در حال مذاکره با جفری رایت برای بازی در نقش کمیسر جیمز گوردون و جونا هیل برای بازی در نقش شرور و منفی فیلم The Batman است.

ماه خرداد امسال بود که رابرت پتینسون، بازیگر فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) و فیلم Tenet (تنت)، به‌عنوان بازیگر جدید شوالیه تاریکی در فیلم The Batman (بتمن) انتخاب و رسما معرفی شد، اما از آن زمان شاهد معرفی بازیگر دیگری در این فیلم مورد انتظار نبودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که روند استخدام بازیگر برای قسمت جدید فیلم Batman از سر گرفته شده است. در ابتدا هالیوود ریپورتر اعلام کرد که جفری رایت، بازیگر سریال Westworld (وست ورلد)، در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با برادران وارنر برای بازی در نقش کمیسر جیمز گوردون است. گوردون یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های شهر گاتهام و بتمن است که با استفاده از بت-سیگنال با بتمن ارتباط برقرار می‌کند که پیش از این پت هینگل، گری اولدمن و جی کی سیمونز نقش این شخصیت را در فیلم‌های مختلف بتمن بازی کرده بودند.

جونا هیل

همچنین گفته می‌شود که ماهرشالا علی گزینه اول بازی در نقش کمیسر جیمز گوردون بوده که حضور او در فیلم Blade (بلید) باعث خارج شدن این بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار از فهرست برادران وارنر شده بود. همچنین هالیوود ریپورتر، ددلاین و کولایدر در خبرهایی جداگانه خبر دادند که جونا هیل، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moneyball (مانیبال) و فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت)، در حال انجام مذاکره با برادران وارنر برای بازی در نقش شرور و منفی فیلم The Batman است. اگرچه ددلاین تنها به آنتاگونیست بودن شخصیت هیل در فیلم اشاره دارد، اما کولایدر می‌گوید که او در فیلم بتمن قرار است نقش ریدلر (The Riddler) را بازی کند. بااین حال، هالیوود ریپورتر کمی مخالف است و اعتقاد دارد که شخصیت هیل در فیلم هنوز مشخص نیست و احتمالا نقش او در فیلم ریدلر یا پنگوئن خواهد بود.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن را بر عهده دارد. این برای اولین‌بار نیست که هیل نقش یک شخصیت از دنیای DC (دی سی) را بر عهده گرفته و او پیش از این صداپیشگی شخصیت گرین لنترن را در مجموعه انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) بر عهده داشت. همچنین رایت نیز صداپیشگی شخصیت واچر را در انیمیشن ?What If بر عهده دارد.


منبع Gamespot Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده