نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

اکران دنباله فیلم Peter Rabbit عقب افتاد

سونی پیکچرز تاریخ اکران دنباله فیلم Peter Rabbit (پیتر خرگوشه) را عقب انداخت و این فیلم با تأخیری حدوداً دو ماهه روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

طبق گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (THR)، شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) دنبالهٔ فیلم Peter Rabbit (پیتر خرگوشه) را با تأخیری دو ماهه اکران خواهد کرد و این فیلم در هفتهٔ «عید پاک» روی پردهٔ سینما خواهد رفت. اردیبهشت ماه سال گذشته بود که شرکت سونی پیکچرز از ساخت فیلم Peter Rabbit 2 (پیتر خرگوشه ۲) خبر داد. این فیلم لایو اکشن، کمدی و خانوادگی قرار بود در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) در آمریکای شمالی و ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) در بریتانیا ‌روی پرده‌ٔ سینما برود که حال با تأخیری دو ماهه، برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹) در آمریکای شمالی و همان تاریخ قبلی در بریتانیا، برنامه‌ریزی شده است.

Peter Rabbit

چندی پیش اعلام شد دیوید اویلوو، بازیگر فیلم Selma (سلما) که برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده بود، به جمع بازیگران دنباله فیلم Peter Rabbit اضافه شده است. با این حال اطلاعاتی از نقش او در این فیلم منتشر نشده، اما قابل انتظار است که او نقش مهمی را در اتفاقات این قسمت داشته باشد. علاوه بر اویلوو، انتظار می‌رود که جیمز کوردن در نقش پیت، دیزنی ریدلی در نقش پنبه‌ای، مارگو رابی در نقش فلاپسی و راوی داستان، الیزابت دبیکی در نقش ماپسی و کالین موودی در نقش بنجامین بانی، برای صداپیشگی و رز بیرن در نقش بی و دامنل گلیسون در نقش توماس مک‌گرگور، برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Peter Rabbit 2 بازگردند.

فیلم Peter Rabbit سال ۲۰۱۸ ‌روی پرده‌ٔ سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرد، اما با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد. فیلم Peter Rabbit بیش از ۳۵۱.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۱۵.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۳۶ میلیون دلار دیگر در دیگر کشورهای جهان می‌شود. بودجه ساخت این فیلم ۵۰ میلیون دلار اعلام شده بود که همین موضوع باعث شد سونی پیکچرز خیلی زود ساخت دنباله این فیلم را اعلام کند.

فیلم Peter Rabbit 2 یک هفته پس از اکران فیلم مورد انتظار Mulan (مولان) اکران خواهد شد؛ فیلم Mulan برای اکران در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. لیو ییفئی (کریستال لیو) در نقش هوآ مولان، دانی ین، جت لی، گونگ لی، جیسون اسکات لی، آتکارش آمبودکار، یوسان ان، ران یوآن، راجر یوآن، زانا تانگ، تزی ما، روزالیند چائو، چنگ پی-پی، نلسون لی، دوآ موآ، جیمی ونگ و چام هلپولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mulan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نیکی کارو، کارگردان فیلم McFarland, USA (مک‌فارلند، آمریکا)، کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مولان بر عهده الیزابت مارتین، لورن هینک، ریک جافا و آماندا سیلور بوده است. فیلم Peter Rabbit 2 در زمان اکران باید با فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) به ‌کارگردانی جاش بون که فیلم فرعی مجموعه «افراد ایکس» است، رقابت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده