نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

ناتالی مورالس در فیلم The Little Things همبازی دنزل واشینگتن می‌شود

ناتالی مورالس، بازیگر فیلم Wall Street: Money Never Sleeps، در فیلم The Little Things (چیزهای کوچک)، همبازی دنزل واشینگتن، رامی ملک و جرد لتو خواهد شد.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، ناتالی مورالس، بازیگر آمریکایی که سابقهٔ نقش‎آفرینی در سریال‌های C.S.I. Miami (سی‌اس‌آی: میامی)، Powerless (ناتوان) و White Collar (یقه سفید) را در کارنامه دارد، در فیلم جنایی و تریلر The Little Things (چیزهای کوچک) شرکت برادران وارنر (Warner Bros)، با هنرپیشهٔ محبوب و باسابقهٔ هالیوود، یعنی دنزل واشنگتن، همبازی خواهد شد. رامی سعید ملک، هنرپیشه مصری-آمریکایی سینمای هالیوود، دیگر هنرپیشه این فیلم است و به احتمال فراوان جرد لتو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس) نیز به این پروژه خواهد پیوست؛ لتو پیش از این در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) با شرکت برادران وارنر همکاری کرده بود و او اخیراً در فیلم Morbius (موربیوس) در نقش شخصیت موربیوس به ایفای نقش پرداخته که مدتی پیش مراحل فیلم‌برداری و تولید آن به پایان رسید.

داستان فیلم The Little Things در مورد تلاش یک معاون کلانتر با نام دِکه و با نقش‌آفرینی دنزل واشینگتن است که قرار است با همکاری کارآگاهی با نام بکستر و با نقش‌آفرینی رامی ملک، یک قاتل سریالی بسیار باهوش و نیرنگ‌باز را در منطقه‌ٔ کرن کانتی ایالت کالیفرنیا، دستگیر کند. دِکه از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است و استعداد عجیبی در کار خود دارد، اما حال باید با بکستر جوان که مافوق او محسوب می‌شود و مشکلات روحی و روانی نیز دارد، کار کند و همین موضوع موی دماغ دِکه است. شخصیت دِکه گذشتهٔ تیره و تاری هم دارد که با آن‌ نیز دائم در حال کشمکش است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Little Things قرار است از پاییز امسال آغاز شود که قابل انتظار است این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Little Things بر عهده جان لی هنکاک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Blind Side (نقطه کور)، فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، فیلم The Founder (بنیان‌گذار) و فیلم The Highwaymen (ماموران بزرگراه) خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده