نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰

مت جونز در فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie باز خواهد گشت

مت جونز، بازیگر نقش بجر میهیو که دوست جسی بود، قرار است در فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie حضور داشته باشد.

اوایل این ماه بود که سرانجام ساخت فیلم Breaking Bad (برکینگ بد) تایید و اعلام شد که طبق آن، نام این فیلم قرار است El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو: فیلم برکینگ بد) باشد. این فیلم قرار است در ابتدا در تاریخ ۱۱ اکتبر سال جاری (۱۹ مهر) در شبکه نتفلیکس پخش شود و همچنین قرار است از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اکتبر امسال (۱۹ تا ۲۱ مهر) نیز در سینماها نمایش داده شود و اکران کوتاهی را تجربه کند. تمرکز فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie قرار است روی جسی پینکمن با بازی آرون پاول، باشد و حوادث پس از فصل پایانی سریال Breaking Bad را دنبال خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. مت جونز، بازیگر نقش بَجِر مِیهیو که شاهد حضور آن در ۱۲ قسمت از سریال برکینگ بد بودیم، قرار است برای نقش آفرینی دوباره در این نقش در فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie بازگردد.

میهیو در واقع دوست جسی پینکمن است و پیش از این بازگشت چارلز بیکر، بازیگر نقش اسکینی پیت که دیگر دوست جسی است، نیز در فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie تایید و اعلام شده بود. وینس گیلیگان، خالق سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. او اخیرا تایید کرده که شاهد بازگشت چندین شخصیت از سریال اصلی در فیلم Breaking Bad خواهیم بود که فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. همچنین اولین تریلر فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie قرار است در بامداد روز دوشنبه هفته آینده و در حاشیه جوایز امی منتشر شود.

سریال Breaking Bad یکی از تحسین شده‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون است که از شبکه AMC به‌روی آنتن رفته و میانگین تعداد بینندگان پنج فصل آن ۱۰.۳ میلیون نفر بوده است. در حال حاضر تمرکز AMC روی تولید و پخش سریال Better Call Saul است که اتفاقات پیش از سریال اصلی را دنبال می‌کند و شبکه Netflix نیز این سریال را پس از پخش روی سرویس استریم خود منتشر می‌کند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده