نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

برادران وارنر انیمیشنی سینمایی براساس محصولات فانکو می‌سازد

شرکت برادران وارنر و فانکو از همکاری مشترک خود برای ساخت یک انیمیشن سینمایی خبر دادند و اطلاعاتی از این پروژه نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت یک انیمیشن سینمایی براساس محصولات شرکت فانکو (Funko) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شرکت برادران وارنر در حال همکاری با شرکت فانکو برای ساخت یک انیمیشن سینمایی براساس محصولات آن است که بخش انیمیشن‌سازی برادران وارنر وظیفه ساخت این انیمیشن بدون نام را بر عهده دارد. برایان ماریوتی، مدیرعامل فانکو در بیانیه منتشر شده گفت:

ما از این فرصتی که در اختیارمان قرار گرفته بسیار هیجان زده و متعهد هستیم تا انیمیشن سینمایی شگفت انگیزی براساس محصولات فانکو و چیزی که شایسته آن است، تولید و منتشر کنیم. این اثر در مورد فروش اسباب بازی یا خلق یک مارک نیست. گروه انیمیشن‌سازی برادران وارنر دیدگاه و چشم‌انداز منحصر به‌فردی از آنچه که فیلم اول باید باشد، دارند و ما بسیار هیجان زده هستیم که این ماجراجویی را قرار است درکنار آن‌ها انجام دهیم.

Funko Suicide Squad

فانکو و برادران وارنر حدود ۲۰ سال است که همکاری مشترک و نزدیکی برای ساخت و تولید محصولاتی براساس مجموعه‌های مختلف وارنر از جمله محصولات DC مثل بتمن و شخصیت‌های هری پاتر ارباب حلقه‌ها داشته‌اند. این اولین همکاری مشترک این دو شرکت برای ساخت یک اثر سینمایی است و قرار است در یک تجارت متفاوت اینبار با هم همکاری کنند. آلیسون آباته، معاون ارشد رئیس گروه انیمیشن‌سازی برادران وارنر نیز گفت که محصولات فانکو فرهنگ عامه تازه و جدیدی هستند که محصولات آن برای هر گروه سنی جذاب است. آباته قرار است از طرف استودیو مشارکت در این پروژه را مدیریت کند.

تندی نیوتن، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار برای انیمیشن کوتاه Day & Night (روز و شب) و مارک دیندال، کارگردان انیمیشن The Emperor's New Groove (زندگی جدید امپراطور) و انیمیشن Chicken Little (جوجه کوچولو)، وظیفه نوشتن داستان انیمیشن Funko را بر عهده دارند. برادران وارنر پیش از این سابقه ساخت انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) را در کارنامه داشته که یک دنباله و دو قسمت فرعی نیز برای آن ساخته و منتشر شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده