نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۵

حضور درن کریس در سریال جدید رایان مورفی

درن کریس، بازیگر سریال The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story، در پروژه جدید رایان مورفی برای سرویس استریم نتفلیکس حضور خواهد داشت.

درن کریس، بازیگر، خواننده، ترانه‌سرا و موسیقی‌دان آمریکایی که سابقهٔ بردن جوایز گلدن گلوب و اِمی را در کارنامه دارد، با انتشار عکسی از خود و رایان مورفی در صفحهٔ اینستاگرام خود، حضورش را در سریال Hollywood (هالیوود)، اعلام و تأیید کرد. این پروژه چهارمین همکاری مشترک رایان مورفی با درن کریس خواهد بود و این دو نفر پیش‌تر در سریال‌های Glee (گلی)، American Horror Story: Hotel (داستان ترسناک آمریکایی: هتل) و The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story (ترور جانی ورساچه: داستان جنایی آمریکایی) با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

تصویری را که درن کریس در اینستاگرام خود منتشر کرده است در پایین مشاهده می‌کنید:

Darren Criss

سریال Hollywood (هالیوود) یکی دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی‌ای محسوب می‌شود که در فهرست پروژه‌های مورفی برای سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) قرار دارد. به‌گفته‌ٔ خود او، پتی لوپن و هالند تیلور در این سریال حضور دارند و داستان آن قرار است «دوران طلایی تینزل تاون» را مورد بررسی قرار دهد. درکنار آثار تلویزیونی و سریالی، مورفی در حال ساخت یک اثر طولانی هم هست. مورفی در حال حاضر در حال ساخت فیلم The Prom (پرام) است که سبکی اقتباسی دارد و مریل استریپ و نیکول کیدمن در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

اولین مجموعه تلویزیونی مورفی که قرار است در سرویس استریم نتفلیکس پخش شود، سریال The Politician (سیاستمدار) خواهد بود. در این سریال ما شاهد حضور بن پلت خواهیم بود. براساس اطلاعات اعلام‌شده، سریال The Politician در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر ماه) از این سرویس استریم پخش می‌شود. علاوه‌بر تمام موارد اعلام‌ شده، رایان مورفی در حال حاضر در مرحله پس از تولید سریال Ratched (رچد) است؛ سارا پلسون در این سریال ایفای نقش جوانی‌های پرستار نترس و بسیار شجاع از داستان فیلم One Flew Over the Cuckoo's Nest (دیوانه از قفس پرید) را برعهده دارد.

همچنین چندی پیش در خبری اعلام شد ایوان مک گرگور، بازیگر اسکاتلندی سینمای هالیوود، قرار است در یکی از پروژه‌های مورفی نقش اصلی را ایفا کند و پروژه مورد صحبت، اقتباس تلویزیونی A Chorus Line است. داستان A Chorus Line براساس زندگینامه یک طراح مد بسیار معروف به نام هالستون است. علاوه‌بر این، یک مجموعه تلویزیونی دیگر هم معرفی شده که سبکی مستند دارد و براساس اندی وارهول است و یک پروژه دیگر هم براساس زندگی مارلنه دیتریش در دست ساخت قرار گرفته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده