// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷

بازیگر نقش سوپرمن در فیلم Shazam فاش شد

بازیگر نقش سوپرمن در فیلم شزم با توجه به انتشار یک عکس از پشت صحنه فیلم فاش شد. با زومجی و اطلاعات بیشتری از این خبر همراه شوید.

همانطور که می‌دانید فیلم شزم با یک کامئو از سوپرمن به پایان رسید. با اینکه می‌دانیم این نقش توسط هنری کویل ایفا نشده است اما هیچ‌گاه چهره این بازیگر نشان داده نشد. حال پس از انتشار عکسی از پشت صحنه این فیلم بالاخره هویت این بازیگر فاش شد. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اخیرا مشخص شده است که رایان هندلی، بازیگر و بدلکار، نقش سوپرمن را در دقایق پایانی فیلم شزم (Shazam) بازی کرده است. او در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خودش با لباس سوپرمن همراه با زکری لی وای منتشر کرده است. وی در واقع کار بدلکاری نقش لوی را هم در این فیلم ایفا کرده است و همانطور که می‌بینید خودش را به خوبی در لباس هنری کویل جای کرده است.

اخیرا جزئیات بیشتری در مورد حضور افتخاری هنری کویل به عنوان مورد فولادی فاش شده است و در حالی که ما هنوز واقعا نمی‌دانیم که این صحنه فیلم‌برداری شده است یا خیر، اما با دور شدن این هنرپیشه بریتانیایی از نقش و تصمیم وی مبنی بر آویختن شنل خود، این موضوع دیگر اهمیت چندانی ندارد.

هنوز معلوم نیست که آینده مجموعه Superman چه می‌شود اما طبق گزارش‌ها گفته می‌شود که کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) قصد دارد روی شخصیت سوپرگرل (Supergirl) تمرکز کند. به‌هرحال غیبت این ابرقهرمان باید به گونه‌ای در آینده توضیح داده شود و حتی ادامه دادن حضور کوتاه شخصیت کلارک کنت هم نمی‌تواند این قضیه را حل کند. در ادامه می‌توانید پست اینستاگرام رایان هندلی را مشاهده کنید:

Ryan Handley


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده