نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴

جیلین اندرسون رسما نقش مارگارت تاچر را در فصل چهارم سریال The Crown بازی می‌کند

شبکه نتفلیکس حضور جیلین اندرسون برای بازی در نقش مارگارت تاچر را در فصل چهارم سریال The Crown رسما تایید و اعلام کرد.

ماه بهمن گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جیلین اندرسون، بازیگر سریال Hannibal (هانیبال)، به جمع بازیگران فصل چهارم سریال The Crown (تاج) اضافه شده و قرار است نقش مارگارت تاچر را بازی کند، اما این خبر تا به امروز توسط سازندگان سریال، اندرسون یا شبکه نت‌ فلیکس تایید یا تکذیب نشده بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور جیلین اندرسون رسما در فصل چهارم سریال تاج تایید و اعلام شده است. صفحه رسمی سریال The Crown در توییتر با انتشار توییتی اعلام کرد که اندرسون قرار است نقش مارگارت تاچر را در فصل چهارم این سریال تسحین شده بازی کند. مارگارت تاچر که به بانوی آهنین شهرت دارد، در سال ۱۹۷۹ به سمت نخست وزیری انگلستان انتخاب شد و او اولین زنی در تاریخ بود که به این سمت دست پیدا کرده است. او دو بار دیگر برای این سمت ابقا شد و تا سال ۱۹۹۰ نخست وزیر انگلستان بود و در نوامبر سال ۱۹۹۰ او از سمت نخست وزیری و رهبری حزب محافظه‌کار استعفا داد.

اتفاقات فصل سوم سریال The Crown در بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ جریان خواهد داشت و در طول آن شاهد چهره‌های سیاسی برجسته بریتانیایی و آمریکایی بسیاری خواهیم بود. با توجه به حضور تاچر، اتفاقات فصل چهارم این سریال تا دهه ۸۰ میلادی جریان خواهد داشت که شبکه Netflix اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال تاج رسما آغاز شده که قابل انتظار است در سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار آن باشیم. الیویا کلمن در نقش ملکه الیزابت دوم، توبیاس منزیس در نقش شاهزاده فیلیپ، جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون، امرالد فنل در نقش کامیلا پارکر بولز، ماریون بیلی در نقش ملکه الیزابت (ملکه مادر)، اما کورین در نقش دایانا اسپنسر (پرنسس دایانا) و مایکل گور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فصل سوم سریال The Crown که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۶ آبان ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده