نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹

کریستوفر والتس با لیام همسورث در سریال جدید سرویس Quibi همبازی شد

کریستوفر والتس، بازیگر برندهٔ جایزه اسکار، در سریالی اکشن و هیجانی همبازی لیام همسورث، بازیگر فیلم Independence Day: Resurgence شد.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، کریستوفر والتس، بازیگر اتریشی-آلمانی سینمای هالیوود و برنده دو جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ بفتا و یک جایزهٔ گلدن گلوب، در سریالی اکشن و هیجانی که البته هنوز عنوان رسمی این سریال انتخاب نشده است، ایفاگر نقش شخصیت مایلز سلر خواهد بود. پیش‌تر حضور لیام همسورث، بازیگر استرالیایی سینمای هالیوود که برادر کوچکتر لوک و کریس همسورث است، در این سریال اعلام و تأیید شده بود. لیام همسورث سابقهٔ نقش‌آفرینی در مجموعه فیلم‌های The Hunger Games (عطش مبارزه)، فیلم The Expendables 2 (بی‌مصرف‌ها ۲)، فیلم Empire State (امپایر استیت) و فیلم The Duel (دوئل) را در کارنامه دارد و در این سریال قرار است نقش شخصیت اصلی داستان، یعنی شخصیت داج مِینارد را ایفا کند. این سریال قرار است از طریق نرم‌افزار استریم محتوای Quick Bites که به‌‌اختصار Quibi نامیده می‌شود، پخش شود.

نیک سانتورا و شبکه CBS، ساخت سریال جدید سرویس Quick Bites را بر عهده خواهند داشت و داستان این سریال در مورد شخصیتی با نام داج مِینارد بوده که بیمار است و پزشکان وی را جواب کرده‌اند و راه درمانی ندارد، اما داج تمام تلاش خود را می‌کند تا هر زمانی که زنده است، هر آنچه در توان دارد برای همسر باردار خود انجام دهد. داج در اوج ناامیدی و با استیصال فراوان، پیشنهادی را قبول می‌کند که وی را درگیر بازی خطرناک و مرگباری خواهد ساخت و وی خیلی زود متوجه می‌شود که برخلاف آنچه در ابتدا فکر می‌کرد، شکارچی نبوده و در واقع طعمه‌ای بیش نیست.

Waltz-III

نیک سانتورا علاوه بر ساخت و تولید این پروژه، مدیریت اجرایی آن را نیز بر عهده خواهد داشت و فیل آبراهام و گوردن گری و استودیو سیلور ریل پیکچرز (Silver Reel Pictures) وی را در این راه همراهی خواهند کرد.

داستان این سریال در مورد شخصیتی با نام داج مِینارد بوده که بیمار است و پزشکان وی را جواب کرده‌اند و راه درمانی ندارد، اما داج تمام تلاش خود را می‌کند تا هر زمانی که زنده است، هر آنچه در توان دارد برای همسر باردار خود انجام دهد

سریال جدید سرویس Quick Bites برای پخش در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۲۰ (۱۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) از نرم‌افزار استریم محتوای Quibi برنامه‌ریزی شده است. سرمایه‌گذاری سنگینی برای ساخت نرم‌افزار Quibi انجام شده است و باید منتظر نتیجهٔ عملکرد این سرویس بود. این سرویس محتوای زیادی خواهد داشت و پروژه‌های فراوانی را در دست ساخت دارد و اشخاص معروفی از هالیوود چون گیرمو دل تورو، سم ریمی، کارترین هاردویک، استیون اسپیلبرگ، پاول فیگ، آنا کندریک، لارنس فیش‌بورن و تهیه‌کنندگان معروفی در حال همکاری با آن هستند. جفری کاتزنبرگ و مگ ویتمن، خالقان این سرویس استریم هستند و مدت زمان سریال‌هایی که برای این سرویس تدارک دیده شده است، بین ۲ تا ۴ ساعت خواهد بود و هر قسمت نیز بیشتر از ۱۰ دقیقه نیست و برای نسل جدید و افرادی که دائم غرق در گوشی خود هستند و حوصلهٔ برنامه‌های طولانی را ندارند، جذاب خواهد بود.

کریستوفر والتس در فیلم جدید مجموعهٔ «جیمز باند» نیز حضور دارد و در فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) با بازیگرانی چون دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح همبازی خواهد بود. قسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند که در حال خدمت نیست و وی در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند مأموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بر عهده ملک خواهد بود. فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود. کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده دارد.

آخرین نقش‌آفرینی والتس دوست‌داشتنی روی پردهٔ سینما مربوط به فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) می‌شود؛ این فیلم در بهمن سال گذشته با دریافت نقدهای متوسط روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد بیش از ۴۰۴.۷۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۸۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۱۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شد. رزا سلزار، ماهرشالا علی، جنیفر کانلی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، دیگر بازیگرانی بودند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی این فیلم بر عهده رابرت رودریگز بوده است و جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده