نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴

تهیه کننده سریال Dark Crystal: Age of Resistance از فصل دوم آن می‌گوید

لیزا هنسن، تهیه کننده اجرایی سریال Dark Crystal: Age of Resistance از شبکه نتفلیکس، اخیرا درباره فصل دوم این مجموعه صحبت کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لیزا هنسن که تهیه کننده اجرایی سریال Dark Crystal: Age of Resistance (بلور تاریک: دوران مقاومت) از شبکه نت فلیکس و دختر جیم هنسن محسوب می‌شود، اخیرا درباره ادامه دادن میراث پدرش صحبت کرد. او در طی این صحبت‌های اخیر خود تایید کرد که تیم خلاقیت سریال عروسکی بلور تاریک: دوران مقاومت «قطعا» ایده‌هایی برای ادامه دادن این مجموعه تلویزیونی در شبکه نتفلیکس دارند. هنسن در گفتگوی خود با گزارشگر سایت خبری یاهو اعلام کرد که ایده اصلی و ابتدایی برای فصل اول این سریال پیش درآمدی که عروسک‌ها در محوریت آن قرار دارند، گسترش پیدا کرده است.

با این حال لیزا هنسن اعلام کرد که فقط گذر زمان مشخص می‌کند که آیا آنها فرصت مناسب برای گسترده کردن این داستان و همچنین ساخت قسمت‌های بیشتر را پیدا می‌کنند یا خیر؛ داستانی که چندین سال پیش از ماجراهای فیلم The Dark Crystal (بلور تاریک) رخ داده است. او در طی این مصاحبه اینگونه درباره این موضوع صحبت کرد:

زمانی که شورانرهای این سریال یعنی جفری ادیس و همچنین ویل متیوز نسخه خود را از داستان این سریال ارائه کردند، ما به ساخت آن فکر کردیم و واقعا هم همه چیز داشت پیش می‌رفت اما ما متوجه شدیم که سرعت پیش‌روی داستان خیلی زیاد است؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم که سرعت آن را کاهش دهیم. به همین ترتیب با اینکه ما تا امروز ۱۰ قسمت از سریال بلور تاریک: دوران مقاومت را ساخته‌ایم، اما باز هم تنها ۶ قسمت از داستان اصلی ساخته شده است. ما قطعا ایده‌هایی برای اینکه داستان از این نقطه به کجا برود و مقصد آن کجا باشد، داریم. اما زمان مشخص می‌کند که آیا ما فرصتی برای ساخت فصل دوم پیدا می‌کنیم یا خیر.

The Dark Crystal: Age of Resistance

هنسن در ادامه صحبت‌های خود درباره اعتقاد خود حرف زد. او گفت که داستان‌های مربوط به ترا آنقدر زیبا و خوب است که اگر پدر مرحومش زنده بود، قطعا نقدهای خوب و دوست‌داشتنی‌ای ارائه می‌کرد. جیم هنسن در سال ۱۹۸۲ این اثر فانتزی را با صداپیشه محبوب و افسانه‌ای یعنی فرانک اُز ساخته بود. او در میان صحبت‌های خود درباره پدرش اینگونه توضیح داد:

من کاملا مطمئن هستم که اگر پدرم این سریال را می‌دید، قطعا خوشش می‌آمد و از ساخته شدن آن خوشحال می‌شد. من فکر می‌کنم که او از دیدن اینکه افراد دیگری در حال ساخت این پروژه هستند، خیلی خوشحال می‌شد. زیرا او خیلی دوست داشت که پروژه‌هایش به دست افراد دیگری سپرده شود و به نوعی دیگران راهش را ادامه بدهند. حتی یکی از عروسک‌گردان‌ها یعنی دیو گوئلز ادعا کرده که «روحی که در صحنه وجود دارد، بسیار واقعی است و اوج خوشبختی جیم و ماپت‌ها محسوب می‌شود.»

شبکه Netflix هنوز اعلام نکرده که آیا فصل دومی هم برای سریال Dark Crystal: Age of Resistance وجود دارد یا خیر. با این حال، می‌توان گفت که این مجموعه تلویزیونی تا حد فوق‌العاده زیادی توسط منتقدان و همچنین بینندگان مورد استقبال و تحسین قرار گرفته است. به همین ترتیب انتظار می‌رود که نتفلیکس، این سریال عروسکی را در آینده‌ای نزدیک برای فصل دوم تمدید کند.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده