نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

فیلم رکر به کارگردانی کیانوش عیاری احتمالا در جشنواره فجر حضور نخواهد داشت

کیانوش عیاری از احتمال کم حضور فیلم سینمایی رکر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

مدتی پیش جزییاتی اندک از فیلم بعدی کیانوش عیاری منتشر شد. این فیلم سینمایی «رکر» نام دارد. رضا عطاران نیز به عنوان اولین بازیگر این فیلم ایرانی انتخاب شده است. به گزارش فیلم نیوز، بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، کیانوش عیاری اخیرا درباره این فیلم سینمایی صحبت کرده است. عیاری از وضعیت تولید فیلم سینمایی «رکر» به قرار زیر صحبت کرد:

پروژه جدید هنوز به مرحله پیش تولیده نرسیده و حدود دو هفته دیگر وضعیت ساخت آن مشخص می‌شود.

وی در ادامه از تیم بازیگری فیلم سینمایی «رکر» و در پاسخ به اینکه آیا تاکنون با بازیگر دیگری به غیر از رضا عطاران مذاکره شده، گفت:

نه هنوز؛ به غیر از رضا عطاران با هیچ بازیگری مذاکره نکردیم.

رضا عطاران

باتوجه به حساسیت درمورد فیلم‌های اخیر کیانوش عیاری، او درباره احتمال حضور این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر گفت:

بعید می‌دانم فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد.

فیلم سینمایی «رکر» به احتمال زیاد در ژانر کمدی ساخته خواهد شد. کیانوش عیاری، کارگردان ایرانی، اولین فیلم سینمایی خود را در سال ۱۳۵۸ با نام «تازه نفس‌ها» ساخت. در کارنامه عیاری نام فیلم‌هایی مانند «تنور دیو»، «شبح کژدم»، «دو نیمه سیب»، «خانه به خانه»، «بودن یا نبودن»، «سفره ایرانی»، «کاناپه» و «خانه پدری» دیده می‌شود. رضا عطاران یکی از بازیگرهای شناخته شده‌ی سینمای ایران محسوب می‌شود. رضا عطاران اولین فیلم سینمایی خود را در سال ۱۳۷۶ با نام «کلید ازدواج» بازی کرد. این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون سابقه بازی را در فیلم‌هایی مانند «تسویه حساب»، «بعد از ظهر سگی سگی»، «ورود آقایان ممنوع»، «اسب حیوان نجیبی است»، «بی‌خود و بی‌جهت»، «نهنگ عنبر» و اخیرا «هزارپا» دارد. رضا عطاران یکی از بازیگرهای پول‌ساز سینمای ایران محسوب می‌شود. فیلم‌های این بازیگر در دهه ۹۰ با استقبال قابل توجهی مواجه شده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده