نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

پوستر شخصیت‌ های فصل دوم سریال Titans منتشر شد

پوستر شخصیت‌های رابین دیک گریسون، استارفایر، ریون، هاوک و داو از فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها) منتشر شد.

سرویس استریم دی‌‌ سی یونیورس (DC Universe) پوسترهای ۵ شخصیت اصلی داستان فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها) را منتشر کرد و در این پوسترها شاهد تغییر وضعیت ظاهری و لباس برخی شخصیت‌ها هستیم و پوشش جدید بیشتر با نام این شخصیت‌ها همخوانی دارد. در فصل دوم سریال Titans شاهد اعضای جدیدی هستیم که به تیم ابرقهرمانی تایتان‌ها می‌پیوندند و علاوه‌بر آن شخصیت شرور جدیدی وجود دارد که قهرمانان ما باید با آن مبارزه کنند. 

پوسترهای منتشرشده از شخصیت‌های رابین دیک گریسون، استارفایر، ریون، هاو و داو را در پایین مشاهده می‌کنید:

Titans

شخصیت رابین دیک گریسون همان لباس معمولی خود را بر تن دارد و تغییر چندانی نکرده است، اما انتظار می‌رود در طول پخش سریال منتظر شخصیت نایت‌وینگ با لباس مخصوص وی باشیم. از طرفی شخصیت استارفایر پوششی کمابیش همچون کمیک‌هایش دارد با اینکه این پوشش جدید از جهاتی پسرفت محسوب می‌شود، اما در مجموع مناسب این شخصیت است. انتظار می‌رود این بیگانهٔ قدرتمند، کارهای ابرقهرمانی بیشتری در فصل دوم از خود نشان دهد و این پوشش تا اندازه‌ای این موضوع را تصدیق می‌کند. دیگر تصویر منتشر شده مربوط‌ به شخصیت ریچل است که در انتهای فصل ابتدایی به ماهیت واقعی و البته نه‌چندان دوست‌داشتنی والدین خود پی می‌برد و برای مقابله با شخصیت ترایگان با نقش‌آفرینی سیموس دور که پدر ریون است، احتملاً لباسی متفاوت‌تر از لباس‌های معملی فصل ابتدایی به تن خواهد کرد. البته در این پوستر چندان مشخص نیست که ظاهر وی به چه شکل خواهد بود. دو شخصیت هاوک و داو که وضعیت بسیار بدی در انتهای فصل ابتدایی داشتند، به نظر از دردسری که گرفتار آن بودند رهایی یافتند و لباسی مطابق انتظار برای آنان طراحی شده است.

این سریال، یکی از مجموعه‌های جدیدی است که شرکت دی‌سی برای سرویس استریم خود، یعنی DC Universe تولید کرده است. سریال Titans قرار است تا حدودی به بررسی رابطه‌ٔ بین رابین اصلی، یعنی دیک گریسون و بروس وین یا همان بتمن بپردازد که چگونه این رابطه نسبت به قبل کمرنگ شده و این دو قهرمان چگونه از یکدیگر فاصله می‌گیرند؛ آن هم درست زمانی‌که رابین جدید وارد داستان می‌شود. پیش‌تر در اخبار خوانده بودیم که شخصیت بروس وین در سریال Titans حضور خواهد داشت.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، کانر لزلی در نقش واندر گرل، ریچل نیکولز در نقش آنجلا آزاراث، سیموس دور در نقش ترایگان، جاشوا اورپن در نقش کانر کنت (سوپربوی)، اسای مورالس در نقش اسلید ویلسون (دث استروک)، ایان گلن در نقش بروس وین، درو وان اکر در نقش آکوالد، چلا من در نقش جوزف ویلسون (جریکو)، چلسی ژانگ در نقش رز ویلسون (روجر) و ژنویو انجلسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی، وظیفه ساخت سریال Titans را بر عهده دارند.

پخش فصل دوم سریال Titans قرار است از تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸) آغاز شود. هنوز تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال تأیید و اعلام نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده