نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم The Flash اثر بعدی کارگردان IT: Chapter 2 خواهد بود

اندی موشیاتی کارگردان فیلم آن: قسمت 2 (IT: Chapter 2) در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که بعد از این اثر، فیلم اختصاصی فلش (The Flash)، اثر سینمایی جدید او خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نقل از سایت خبری Fandango، اندی موشیاتی به‌طور رسمی تایید و اعلام کرد که فیلم The Flash (فلش) اثر سینمایی جدید او خواهد بود. این خبر با نظراتی که ستاره فیلم یعنی ازرا میلر اخیرا اعلام کرد و گفت که فیلم اختصاصی این شخصیت سرعتی «قطعا ساخته می‌شود»، تطابق دارد. اندی موشیاتی مشغول انجام کارهای تبلیغاتی فیلم IT: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) بود که گزارشگر سایت خبری Fandango به سراغ او رفت و از او پرسید که آیا فیلم فلش، پروژه سینمایی بعدی او خواهد بود یا خیر؛ سوالی که موشیاتی به‌صورت کاملا واضح و قاطع با اعلام «بله» پاسخ داد.

او همچنین اعلام کرد که فیلم فلش دیگر مسیر فیلم IT (آن) را دنبال نمی‌کند و پا جای پای او نمی‌گذارد. این حرف موشیاتی به این معنی است که ما در فیلم فلش اصلا شاهد المان‌ها و عناصر ترسناک نخواهیم بود. او در این گفت‌وگو اینگونه حرف‌های خود را کامل کرد:

عناصر ترسناک؟ نه من فکر نمی‌کنم. چیزی که من را به سمت فلش و داستان او جذب کرده، آن بُعد انسانی و درامی است که در آن وجود دارد. درواقع آن احساسات و عواطف انسانی که نقش مهمی را در این داستان درام ایفا می‌کنند. قرار است سرگرم کننده و جذاب هم باشد. من نمی‌توانم قول بدهم که عناصر ترسناکی هم در این فیلم وجود داشته باشد، واقعا می‌گویم، اما می‌توانم قول بدهم که یک داستان انسانی بسیار زیبا در آن وجود خواهد داشت.

این گزارش اصلا مشخص نکرد که آیا نویسنده فیلمنامه فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) و فیلم Bumblebee (بامبل بی) یعنی کریستینا هادسون هم همچنان در این تیم حضور دارد و نگارش فیلمنامه آن را انجام می‌دهد یا خیر. اما با این تفاسیر، ما می‌توانیم مطمئن باشیم و انتظار آن را داشته باشیم که این اسکارلت اسپیدستر محبوب، قرار است در آینده‌ای نزدیک بالاخره اولین حضور خود را روی پرده‌های سینماها داشته باشد.

فیلم IT: Chapter 2 برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) تنظیم شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده