نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

کورت ساتر تیم تولید سریال Mayans M.C را بعد از فصل دوم ترک می‌کند

اخیرا اعلام شده که کورت ساتر که تهیه کنندگی اجرایی سریال مایانز ام سی (Mayans M.C.) را برعهده داشت، بعد از فصل دوم، تیم تولید این مجموعه تلویزیونی را ترک خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کورت ساتر نویسنده فیلم Southpaw (چپ دست) و تهیه کننده اجرایی سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب) در نظر دارد که در آینده‌ای نزدیک تیم تولید سریال Mayans M.C. (مایانز ام سی) را ترک کند. به نقل از سایت خبری ورایتی، ساتر اخیرا اعلام کرده که اگر شبکه FX، سریال مایانز ام سی را برای فصل سوم تمدید کند، وظایف خود به‌عنوان تهیه کننده اجرایی را ترک خواهد کرد. کورت ساتر در حال حاضر درکنار الگین جیمز نقش خالق و همچنین یکی از شورانرهای اسپین آف سریال فرزندان آشوب را برعهده دارد.

به همین ترتیب اگر سریال مایانز ام سی برای فصل سوم تمدید شود، جیمز تنها شورانر این مجموعه خواهد بود. الگین جیمز که از مدت‌ها قبل یکی از فعالان حقوق مدنی به حساب می‌آمد، در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود با یک گزارشگر در رابطه با به تصویر کشیده شدن شخصیت‌های لاتین توسط نویسندگان و همچنین بازیگران لاتینی صحبت کرد. او در این مصاحبه اینگونه گفت:

ما باید حقیقت احساسی و عاطفی خود را برای مخاطبان بیان کنیم؛ به‌خصوص برای افراد رنگین پوست. برخی از ما، زندگی‌های این چنینی را پشت سر گذاشتیم و تجربه‌هایی کردیم. برای تعدادی از ما مدت زمان زیادی طول کشید که بتوانیم از آن چرخه خارج شویم و حالا ما قصد داریم که از بیرون گود، یک همچین داستانی را تعریف کنیم. انگار که برخی از افراد رنگین پوست و همچنین زنان، درون یک جعبه‌ای گذاشته می‌شوند و تنها کاری که آن‌ها می‌کنند، این است که این جعبه را روی قفسه بالاتری بگذارند و بعد از پشت آن‌ها بزنند و بگویند: «نگاه کن که ما چه کاری انجام دادیم.»

دو تن از ستارگان سریال مایانز ام سی یعنی جی. دی. پاردو و همچنین ادوارد جیمز اولموس در یکی از مصاحبه‌های خود درباره این صحبت کردند که آن‌ها دو فصل ابتدایی این مجموعه تلویزیونی را در مکانی در مکزیک و مرز فیلم‌برداری کردند. آن‌ها اعلام کردند که آن قسمت‌ها، «مهم‌ترین بخش این مجموعه تلویزیونی بود» و آن‌ها قادر بودند که «این واقعیت را به زندگی بیاورند». آن‌ها همچنین اعلام کردند که برای ساخت این قسمت‌ها از سازندگان و خدمه محلی استفاده شد که آن‌ها «فوق‌العاده قدردان و بسیار پرشور بودند».

فصل دوم سریال Mayans M.C. برای آغاز پخش در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) در شبکه FX تنظیم شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده