نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازیگر سریال Power به جمع بازیگران فصل دوم سریال Altered Carbon پیوست

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن للا لورن، بازیگر سریال Power برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی فصل دوم سریال Altered Carbon خبر داده است.

ماه مرداد سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس از تمدید سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته) برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این سریال سایبرپانکی تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، للا لورن که بیشتر برای بازی در سریال Power (قدرت) شناخته می‌شود و مدتی پیش پخش فصل ششم و پایانی این سریال از شبکه استارز آغاز شده، پس از توافق با شبکه Netflix به جمع بازیگران فصل دوم سریال Altered Carbon اضافه شده است. لورن یکی از نقش‌های اصلی فصل دوم سریال را بر عهده دارد که شخصیت او دانیکا هارلن نام دارد که یک فرماندار جذاب و جاه طلب سیاره هارلن ورلد است که تلاش می‌کند تا تعادلی در حمایت همه جانبه از مردم برقرار کند، اما او در چنگال بازیگران سیاسی اطراف خود است.

همچنین اعلام شد که پیش از این صحنه‌های این بازیگر در فصل دوم سریال Altered Carbon فیلمبرداری شده بود و حال خبر حضورش در این سریال مورد انتظار منتشر شده است. آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون ملقب به فالکون در دنیای سینمایی مارول، قرار است نقش تاکشی کواچ را در فصل دوم سریال Altered Carbon بازی کند که در فصل اول این سریال، جوئل کینامن نقش این شخصیت را بازی کرده بود. علاوه بر مکی و لورن، سیمون میسیک در نقش ترپ، کریس کانر در نقش ادگار پو، رنی الیس گولدزبری در نقش کوئلکریست فالکونر، دینا شهابی در نقش Dig 301، توربن لیبرخت در نقش سرهنگ ایوان کاررا و جیمز سایتو در نقش تاناسدا هیداکی، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Altered Carbon حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فصل دوم سریال Altered Carbon قرار است در ۸ قسمت تولید شود که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس شاهد انتشار آن باشیم. آلیسون شاپکر وظیفه ساخت فصل دوم سریال Altered Carbon را بر عهده دارد و لاتا کالوگریدز، سازنده فصل اول، هنوز بخشی از تیم تولید است، اما شورانر اصلی سریال دیگر نیست. همچنین نتفلیکس در حال ساخت یک انیمه براساس سریال Altered Carbon نیز است که وظیفه دارد تا دنیای این مجموعه را گسترش دهد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده