نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۷

بازیگران دنیای سینمایی مارول از تام هالند و اسپایدرمن دفاع کردند

در پی ماجرای عدم توافق دیزنی و سونی و همچنین رفتن تام هالند و اسپایدرمن از دنیای سینمایی مارول، چند تن از بازیگران MCU از هالند و ادامه حضورش در این دنیا حمایت کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا طرفداران دنیای مارول تنها کسانی نیستند از رفتن تام هالند و شخصیت او یعنی اسپایدرمن و عدم او حضور او در آینده دنیای سینمایی مارول، فوق‌العاده احساس ناراحتی می‌کنند. الیزابت اولسن، بازیگری که نقش اسکارلت ویچ را در دنیای سینمایی مارول ایفا می‌کند، در روز جمعه و در طی مراسم D23، در گفت‌وگو با گزارشگر سایت خبری ورایتی، از تام هالند حمایت کرد و نظر خود را اینگونه بیان کرد:

واقعا ناراحت کننده است. اول از هر چیزی، او بزرگ‌ترین اسپایدرمن برای من به حساب می‌آید. او واقعا آن انرژی جوانی مخصوص را درون خودش دارد. تام فوق‌العاده بوده است. این واقعا خوش‌شانسی است که ما فرصت این را پیدا کردیم تا بتوانیم با او کار کنیم. من فکر می‌کنم که رفتن او ضربه بزرگی است و این خیلی بد است.

اولسن حتی در ادامه صحبت‌های خود به شوخی درباره این صحبت کرد که مردم باید به‌صورت آنلاین یک دادخواست تهیه کنند تا این مرد عنکبوتی را در دنیای سینمایی مارول نگه دارند. او حتی به یک هشتگ خاص یعنی #BoycottSony که هفته گذشته در توییتر بسیار معروف شده بود و بین کاربران دست به دست می‌شد، اشاره کرد. زمانی‌که طرفداران در رابطه با خبر جدایی بین دیزنی و سونی اطلاعاتی به دست آوردند، تقریبا بخش زیادی از آن‌ها انگشت اتهام خود را به سمت شرکت سونی گرفتند؛ زیرا معتقد بودند که این شرکت حاضر نیست که با دیزنی همکاری و سازش کند تا این شخصیت بینشان به اشتراک گذاشته شود.

Spider-Man: Homecoming

آنتونی مک‌کی و همچنین سباستین استن، بازیگران سریال Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) که اثر جدید سرویس استریم دیزنی پلاس محسوب می‌شود، از دیگر هنرمندانی بودند که درباره این موضوع صحبت و از تام هالند حمایت کردند. مک‌کی در این مصاحبه گفت: «ما همیشه تام کوچک و عزیز را در قلبمان خواهیم داشت.» به‌طور همزمان هم استن گفت: «تام، تو همیشه در ذهن خواهی بود.» اوایل هفته جاری هم بازیگر نقش هاوک آی یعنی جرمی رنر در پست اینستاگرامی خود شرکت سونی را خطاب قرار داد و از آن‌ها خواست تا شخصیت اسپایدرمن را به خالق خود یعنی استن لی و همچنین مارول بازگردانند.

علاوه‌بر تمام بازیگران ذکر شده، جان فاورو هم که در برخی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تهیه کننده اجرایی بود و در فیلم‌های اسپایدرمن هم نقش هپی هوگان را ایفا می‌کرد، دیدگاه امیدوار کننده خود را به اشتراک گذاشت و اینگونه گفت:

همه ما شایعات را خوانده‌ایم. همه ما اطلاعاتی را که مطبوعات منتشر کردند شنیده‌ایم. اما شما هیچوقت نمی‌دانید که دقیقا چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. من در حال حاضر همچنان امیدوارم و نسبت به آینده خوشبین هستم که این اتفاق، آخرین بخش داستان بین این شخصیت‌ها نخواهد بود. من عاشق این هستم که در آینده دوباره ببینم که این شخصیت‌ها درکنار یکدیگر قرار می‌گیرند و یک صفحه‌نمایش را با هم شریک می‌شوند. من فقط منظورم هپی و زن‌عمو می نیست؛ منظور من تام هالند، اسپایدی و تمام قهرمانان دیگری است که در دنیای سینمایی مارول حضور دارند.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده