نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

پروژه سریال Book of Enchantment متوقف شد [D23 2019]

شرکت دیزنی قصد داشت سریالی با نام Book of Enchantment حول محور شخصیت‌های شرور خود بسازد، اما اخیرا اعلام شده که این پروژه متوقف شده است و دیگر جلوتر خواهد رفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی در گزارش جدیدش اعلام کرد که براساس گفته‌های منابع خود، ظاهرا شرکت دیزنی تصمیم گرفته که ساخت سریال Book of Enchantment (کتاب جادو) را متوقف کند و دیگر ادامه ندهد. این خبر درست یک روز پیش از اینکه شرکت دیزنی برای اولین‌بار از سرویس استریم خود در مراسم D23 رونمایی کند، منتشر شده است. این سریال قرار بود که براساس تعدادی از معروف‌ترین و مشهورترین شخصیت‌های شرور دنیای دیزنی ساخته شود. این پروژه متوقف شده قرار بود که براساس سری کتابی که با نام Villains و به قلم سرنا والنتینو نوشته و منتشر شده بود، ساخته شود. براساس برنامه‌ریزی‌ها، سریال کتاب جادو قرار بود که داستان منشاء و گذشته برخی شخصیت‌های دیزنی مانند اورسلا از انیمیشن The Little Mermaid (پری دریایی کوچک)، هیولا یا همان زشت از انیمیشن Beauty and the Beast (زشت و زیبا)، مالفیسنت از انیمیشن Sleeping Beauty (زیبای خفته) و ملکه بدجنس از انیمیشن Snow White (سفید برفی) را حکایت کند.

حتی مایکل سیتزمن هم استخدام شده بود تا فیلمنامه این سریال را بنویسد و به واسطه‌ی شرکت Maniac Productions خود، تهیه کنندگی آن را انجام دهد. از طرف دیگر هم شرکت ABC Studios با سرویس استریم دیزنی پلاس قرارداد بسته بود تا با هم تهیه و تولید این مجموعه تلویزیونی را انجام دهند. سیتزمن ساخت سریال Code Black (کد سیاه)، اثر پزشکی و درام شبکه CBS و همچنین سریال Quantico (کوانتیکو)، اثر شبکه ABC را در رزومه کاری خود داشته است. او همچنین وظیفه دارد که روی چند سریال مختلف از دنیای جان گریشام که در حال حاضر در سرویس استریم هولو (شرکت زیرمجموعه دیزنی) در حال ساخت است، نظارت کند؛ مجموعه‌هایی مثل سریال The Rainmaker (دلال بیمه) و سریال Rogue Lawyer (وکیل یاغی).

جیسون ریچمن هم در این تیم استخدام شده بود تا نگارش فیلمنامه این سریال را برعهده داشته باشد و درکنار سیتزمن، تهیه کنندگی اجرایی پروژه‌های دنیای گریشام را انجام دهد. اولین‌بار سایت خبری ددلاین اعلام کرد که سریال Book of Enchantment متوقف شده است و فعلا دیگر قرار نیست از این بیشتر پیشرفت کند. حال در همین حین، پروژه‌های مختلف دیگری برای این سرویس استریم در مرحله ساخت قرار دارد؛ مجموعه‌هایی مانند سریال The Mandalorian (ماندالورین) ساخته جان فاورو و سریال High School Musical (موزیکال دبیرستان).


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده