نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

پیش درآمد سریالی فیلم Rogue One سال آینده ساخته می‌شود [D23 2019]

شرکت دیزنی در طی مراسم D23 خود اعلام کرد که فیلم‌برداری پیش درآمد سریالی فیلم Rogue One که حول محور کاپیتان کاسیان اندور می‌چرخد، سال آینده آغاز می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ آغاز مراحل تولید پیش درآمد تلویزیونی و سریالی فیلم Rogue One (روگ وان) اعلام شد. شرکت والت دیزنی در طی مراسم D23 امسال خود اعلام کرد که لایو اکشن سریالی مجموعه Star Wars (جنگ ستارگان) که قرار است در سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود، سال آینده فیلم‌برداری خود را در شهر لندن آغاز می‌کند. داستان این مجموعه تلویزیونی قرار است حول محور جاسوس ائتلاف شورشی یا همان Rebel Alliance یعنی کاسیان اندور با بازی دیگو لونا بچرخد. این شخصیت برای اولین‌بار در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) که در سال ۲۰۱۶ به روی پرده سینماها رفت، معرفی شد.

لازم به ذکر است که علاوه‌بر کاسیان اندور، ربات جذاب و محبوب این اثر یعنی K-2SO که صداپیشگی آن برعهده آلن تودیک بود هم قرار است در این مجموعه لایو اکشنی حضور داشته باشد. استیفن شیف، تهیه کننده اجرایی سریال The Americans (آمریکایی‌ها) هم شورانر این مجموعه خواهد بود. این سریال برای اولین‌بار در ماه نوامبر سال گذشته معرفی شد. براساس اطلاعات منتشر شده، این سریال قرار است داستان ماجراجویی‌های اندور را در طی سال‌های مهم تشکیل اتحاد شورشی، حکایت کند. طبیعی است که این سریال درام، در برهه زمانی پیش از خط داستانی فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان جریان داشته باشد. دیگو لونا سابقا در طی یک بیانیه اینگونه درباره این پروژه صحبت کرد:

بازگشت به دنیای جنگ ستارگان، اتفاق بسیار بزرگ و ویژه‌ای برای من محسوب می‌شود. من خاطرات خوب بسیار زیادی از مدت زمان فوق‌العاده‌ای که ما درکنار هم بودیم و کار می‌کردیم، دارم. به‌علاوه ارتباط‌های بسیار خوبی که در طی این ماجراجویی برقرار کردم. ما یک ماجراجویی فوق‌العاده در مقابل خود داریم. حال این ماجراجویی جدید با قالب تازه‌ای که دارد، این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد تا این شخصیت را عمیق‌تر و بهتر از قبل بررسی کنیم و بشناسیم.

این سریال به‌عنوان یک «اثر تلویزیونی جاسوسی هیجان‌انگیز و دلهره‌آور که داستان‌های درون آن با مأموریت‌های جاسوسی و همچنین جسورانه پر شده است و قصد دارد امید را به کهکشانی که در چنگ امپراطوری بی‌رحم و ظالمی قرار دارد، برگرداند» توصیف شده است. سریال مخصوص کاسیان اندور اثری علاوه‌بر سریال The Mandalorian (ماندالورین) است. سریال ماندالورین یک لایو اکشن تلویزیونی محسوب می‌شود که توسط جان فاورو خلق شده است. این سریال لایو اکشنی دنیای جنگ ستارگان، قرار است ۱۲ نوامبر سال جاری (۲۱ آبان) پخش خود را آغاز کند. پدرو پاسکال از بازیگران اصلی سریال ماندالورین محسوب می‌شود. درکنار این موارد، یک لایو اکشن سریالی دیگر هم اخیرا معرفی شده و در دستور کار تولید قرار گرفته که قرار است یوان مک‌گرگور نقش خود یعنی اوبی-وان کنوبی را در آن ایفا کند.


منبع ew
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده