نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

نام فیلم Breaking Bad مشخص شد؛ انتشار اطلاعات جدید از فیلم

شبکه نتفلیکس اخیرا با انتشار تصویری نام رسمی فیلم برکینگ بد (Breaking Bad) و همچنین با انتشار تیزری، تاریخ قطعی پخش آن را در این سرویس استریم محبوب اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Breaking Bad (برکینگ بد) که فوق‌العاده اثر مورد انتظاری محسوب می‌شود، یک نام رسمی و تاریخ دقیقی برای پخش خود گرفته است. سایت خبری نیویورک تایمز در گزارش جدید خود اینگونه اعلام کرد که فیلم برکینگ بد با عنوان El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو: فیلم برکینگ بد) نام گرفته و قرار است در روز جمعه در تاریخ ۱۱ اکتبر سال جاری (۱۹ مهر) در شبکه نتفلیکس پخش شود. علاوه‌بر این، شبکه نت فلیکس یک خلاصه رسمی هم برای این فیلم منتشر کرده که به شرح زیر است:

رویداد تلویزیونی سرویس استریم نتفلیکس یعنی فیلم ال کامینو: فیلم برکینگ بد، قرار است طرفداران را دوباره با شخصیت محبوب داستان یعنی جسی پینکمن (با بازی آرون پاول، برنده جایزه امی) متحد کند. جسی در پی فرار چشمگیر و دراماتیک خود از اسارتش، به این نتیجه می‌رسد که باید به هر شکلی که شده با گذشته خودش کنار بیاید تا بلکه بتواند آینده‌ای برای خودش بسازد.

این فیلم با عنوان «یک اثر دلهره‌آور و جذب کننده» توصیف شده است. وینس گیلیگان که خالق سریال Breaking Bad محسوب می‌شد، حالا در این تیم وظیفه کارگردانی و همچنین نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشته است. مارک جانسون، ملیسا برنستاین، چارلز نویرث، دایان مرسر و ارون پاول افرادی هستند که تهیه کننده این اثر تلویزیونی را برعهده داشتند. فیلم ال کامینو: فیلم برکینگ بد با همکاری بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز ساخته شده است. پوستر منتشر شده توسط شبکه Netflix:

El Camino: A Breaking Bad Movie

علاوه‌بر این، نتفلیکس یک تیزر ویدیویی کوتاه هم منتشر کرده که در آن ما شاهد حضور دوست جسی یعنی اسکینی پیت هستیم که نیروهای پلیس در حال بازجویی او هستند تا بتوانند اطلاعاتی از محل سکونت جسی به دست بیاورند. طبیعتا همان‌طور که انتظار هم می‌رود، این قاچاقچی سابق مواد مخدر، اصلا تمایل و علاقه‌ای به کمک کردن این نیروهای پلیس ندارد. او در این ویدیو اینطور صحبت می‌کند:

من نمی‌دانم چه چیزی را به شما بگویم که ۵۰۰ دفعه قبلی نگفته بودم. من اصلا نمی‌دانم که او کجاست. علاوه‌بر این هم اصلا نمی‌دانم که او قرار است به کدام سمت برود. شمال، جنوب، شرق، غرب، مکزیک، ماه، من اصلا ایده‌ای ندارم که او کجا می‌خواهد برود. اما اگر هم می‌دانستم، هیچوقت به شما نمی‌گفتم. من در طی این مدت اخبار را تماشا می‌کردم. درست مثل همه افراد دیگر. من آن قفس کوچکی که او را در آن زندانی کرده بودید، دیدم. من شنیدم که همه آن‌ها چه کارهایی با او می‌کردند تا او را مجبور کنند که همچنان به کار خودش ادامه دهد و متوقف نشود. واقعا متاسفم، نمی‌دانم که چه چیزی باید به شما بگویم. اصلا راهی ندارد که من به شماها کمک کنم و کاری انجام دهم که جسی پینکمن را دوباره به آن قفس برگردانم.

براساس برنامه‌ریزی‌ها، فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie برای نمایش سراسری در شبکه نتفلیکس در تاریخ ۱۱ اکتبر سال جاری (۱۹ مهر) تنظیم شده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده