نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۱

سازندگان The Simpsons از ملحق شدن این مجموعه به دیزنی می‌گویند [D23 2019]

آل جین و مت گرونینگ، تهیه‌کننده و خالق/تهیه‌کننده‌ی سری محبوب «سیمپسون‌ها» در بخشی از نمایشگاه D23 2019 از ملحق شدن آن به‌شرکت دیزنی صحبت کردند.

دومین روز از نمایشگاه بزرگ D23 هم‌اکنون درجریان است و همچنان اخباری جدید از دنیای سرگرمی را به‌دنبال‌کنندگانش مخابره می‌کند. درجریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، آل جین و مت گرونینگ که به‌ترتیب تهیه‌کننده و خالق/تهیه‌کننده‌ی The Simpsons هستند، درباره‌ی ملحق شدن این سریال به دیزنی صحبت‌هایی با علاقه‌مندان داشته‌اند. پنل سری «سیمپسون‌ها» در D23 2019 با نمایش شوخی‌های قسمت‌های گوناگون این مجموعه‌ی تلویزیونی عالی با شرکت دیزنی آغاز شد. در ادامه، آل جین از اپیزودها، اسپین‌آف‌ها و قسمت‌های سینمایی احتمالی «سیمپسون‌ها» در سال‌های آتی صحبت کرد و پس از او برت سِلمن، از اعضای تیم تولید سریال، پیرامون آینده‌ی این سری چنین گفت:

فکر می‌کنم که دیزنی برای از هرتصمیمی که بخواهیم بگیریم از ما حمایت خواهد کرد. حالا این تصمیم ممکن است ساخت یک سری کوتاه و دیوانه‌وار با یک کاراکتر جدید باشد یا یک فیلم سینمایی که با آن شما را غافل‌گیر کنیم! چون دیزنی دائما حمایت خلاقانه‌ی خود از مجموعه را خواهد داشت و این‌چنین ما به‌دور از راه‌های قدیمی و سنتی، با روش‌هایی جدید سراغ روش‌هایی تازه برای گسترش سری خواهیم رفت.

در ادامه مت گرونینگ، خالق و تهیه‌کننده‌ی اجرایی The Simpsons درباره‌ی ملحق شدن آن‌ها به دیزنی گفت:

این یک موقعیت خاص و یگانه برای آگاهی از واکنش‌ها و بازتاب‌های مردمی است. پس به همین خاطر از شما تشکر می‌کنم.

لازم به ذکر است که تمامی قسمت‌های هر ۳۰ فصل مجموعه‌ی «سیمپسون‌ها» به محض شروع‌ به‌کار سرویس دیزنی پلاس،‌ روی این پلتفرم/شبکه‌ی استریمی/اینترنتی قابل تماشا خواهد بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده