نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۶

ویدیوی جدیدی از فیلم Mulan پشت درهای بسته پخش شد [D23 2019]

باتوجه‌به حاشیه‌های عجیب به وجودآمده برای ستاره‌ی اصلی فیلم Mulan یا همان لیو ییفئی (کریستال لیو)، دیزنی بدون حضور او، در بخشی از مهم‌ترین پنل D23 2019 ویدیو و اطلاعاتی تازه از این اثر را تقدیم طرفداران کرد.

نمایشگاه D23 امسال برای طرفداران انیمیشن‌های پیکسار، مخاطبان پروپاقرص دنیای سینمایی مارول، عاشقان Star Wars و علاقه‌مندان به انیمیشن‌ها و لایواکشن‌های ساخته‌شده توسط خود والت دیزنی، رویداد فوق‌العاده‌ای بوده است. در جریان رویداد نام‌برده و طی دو شب اخیر، اخبار بسیار زیادی از دنیاهای سینمایی و تلویزیونی دیزنی به‌جهان مخابره شده‌ است که تمامی آن‌ها را می‌توانید در زومجی بخوانید.

درجریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، طی دومین روز از بازگشایی نمایشگاه D23 2019، پنل لایو‌اکشن سینمایی «مولان» (Mulan) برگزار شد. پنلی که در جریان آن یک ویدیوی جدید و عجیب هم از این لایواکشنِ به‌شدت موردانتظار، پشت در‌های بسته به نمایش درآمد. نکته‌ی عجیب پنل «مولان» اما به‌عدم حضور ستاره‌ی این لایواکشن یعنی کریستال لیو در آن برمی‌گردد. هفته‌ی گذشته و طی حوادثی که در هنگ‌کنگ پیش آمده بودند، نیروهای پلیس این کشور هم در اتفاقات رخ‌داده نقشی محوری را ایفا کردند. کریستال لیو نیز به حمایت از نیروهای پلیس هنگ‌کنگ یک پست در شبکه‌ای اجتماعی که به‌کشور چین تعلق دارد، منتشر کرد و درکنار دریافت واکنش‌هایی نه‌چندان مثبت و جالب، شدیدا حاشیه‌ساز شد. حاشیه‌هایی که احتمالا به‌غیبت عجیب او در رویداد بزرگ D23 ختم شدند و مشخص نیست کی بالاخره به پایان می‌رسند.

Mulan

همان‌طور که پیش‌تر هم ذکر شد، در جریان پنل لایواکشن «مولان»، ویدیو یا شاید ویدیوهایی هم پشت در‌های بسته پخش شدند که از مبارزات مولان در میدان‌های نبرد تا درگیری ذهنی او برای فعالیت در نیروهای نظامی و قرار گرفتن در جایگاه پدرش به‌عنوان یک سرباز را به تصویر می‌کشیدند. طی پنل فیلم نام‌برده، کارگردان اثر یعنی نیکی کارو درباره‌ی لایو اکشن «مولان» چنین سخنانی را به زبان آورد:

این یک داستان ماندگار و شگفت‌انگیز و نوشته‌شده در هزار و پانصد سال قبل است که ما عاشقش هستیم و حالا می‌توانیم آن را به‌صورت واقعی بازسازی کنیم. این چیزی است که من برای آن هیجان‌زده‌ام. برای اینکه حالا می‌توانیم با انسان‌های واقعی، ماجراهای «مولان» را واقع‌گرایانه‌تر، دقیق‌تر، جذاب‌تر و احساسی‌تر از قبل بازسازی کنیم.

لایو اکشن سینمایی «مولان» در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۷ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده