نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۸

ساخت لایواکشن سریالی Ms. Marvel برای سرویس دیزنی پلاس تایید شد [D23 2019]

در جریان رویداد D23 شرکت دیزنی، ساخت لایواکشن سریالی Ms. Marvel برای سرویس دیزنی پلاس تایید شد. زمان پخش و دخیل شدن یا نشدن این سری در جهان MCU هنوز نامشخص است.

رویداد D23 شرکت دیزنی یک رویداد سالیانه، بزرگ و کامیک‌کان‌مانند است که طی آن، شرکت بزرگ و محبوب دیزنی از محصولات آینده‌ی خود برای دنبال‌کنندگانش می‌گوید و اخبار مختلفی را به‌دنیای سرگرمی مخابره می‌کند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون و طی رویداد D23، مشخص شد که سریال لایواکشن Ms. Marvel در دست ساخت قرار دارد و در تاریخی نامشخص، روی سرویس دیزنی پلاس قرار می‌گیرد و پخش می‌شود. Ms. Marvel یکی از سری کمیک‌های محبوب دنیای کامیک‌های مارول است که در سر و شکل بخشیدن به قهرمان داستانش با نام کامالا خان (Kamala Khan)، از سری کامیک‌های کاپیتان مارول (Captain Marvel) الهام گرفته است. ماجراهای میس مارول را جی.ویلو ویلسن (G. Willow Wilson)، این نویسنده‌ی مسلمان به‌رشته‌ی تحریر درآورده است. جالب‌تر آن که اضافه شدن کامالا خان به MCU هم‌معنی با وارد شدن اولین ابرقهرمان مسلمان به‌جمع ابرقهرمانان دیزنی/مارول خواهد بود.

Ms.Marvel

باتوجه‌به‌اطلاعاتی که در جریان D23 امسال منتشر شده، هنوز زمان پخش این سریال لایواکشن نامشخص است. لازم به‌ذکر است که بیشا.کِی.علی (Bisha K. Ali)، نویسنده‌ی شناخته‌شده‌ی بریتانیایی، به‌عنوان شورانر و نویسنده‌ی این لایواکشن سریالی فعالیت خواهد کرد. در ادامه‌ی صحبت راجع به اطلاعات مبهم منتشرشده از سریال نیز باید به‌این موضوع اشاره کرد که دخیل شدن یا نشدن لایواکشن و شخصیت میس مارول در دنیای MCU فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که سریال‌های «فالکون و وینتر سولجر» در سال ۲۰۲۰ و «وانداویژن»،‌ «لوکی» و «هاک‌آی» هم مطابق برنامه‌های اعلام‌شده‌ی قبلی در سال ۲۰۲۱ میلادی و در قالب سریال‌های دنیای سینمایی/تلویزیونی مارول (MCU) در سرویس دیزنی پلاس پخش خواهند شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده