نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ازرا میلر در دست ساخت بودن فیلم The Flash را تایید کرد

ازرا میلر، بازیگر نقش فلش، در مصاحبه جدید خود تایید کرد که فیلم The Flash هنوز در دست ساخت است و او در فیلم نیز حضور دارد.

ماه تیر امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت برادران وارنر در حال مذاکره با اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It (آن) و فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم)، برای کارگردانی و کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی) و فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی)، برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Flash (فلش) است. همچنین ازرا میلر که در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) برای اولین‌بار نقش بری آلن ملقب به شخصیت فلش را بازی کرد و در ادامه شاهد حضور پر رنگ‌تر او در فیلم Justice League (لیگ عدالت) بودیم، نیز قرار است در فیلم مستقل این ابرقهرمان محبوب DC (دی سی) بازگردد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم فلش بار دیگر تایید شده است. در مصاحبه با WKorea، از میلر در مورد پروژه‌هایی که او در آن حضور دارد به‌خصوص فیلم مستقل فلش، سؤال پرسیده شد. زمانی‌که از او سؤال شد که او چه تعهداتی در آینده دارد و چه پروژه‌هایی قطعا در دستور کار هستند، میلر در پاسخ گفت:

من می‌توانم در مورد هر یک از فیلم‌هایی که کاملا تایید شده‌اند، در موردش به شما بگویم. فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت انگیز ۳) و فیلم The Flash فیلم‌هایی هستند که کاملا تایید شده‌اند. من در حال ساخت موسیقی بیشتر با Sons of an Illustrious Father هستم و این گروهی هست که در آن حضور دارم و من همچنین موسیقی خودم را نیز درست می‌کنم.

Flash in Justice League

فیلم The Flash یکی از ناپایدارترین وضعیت را در بین فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی دارد که تا به امروز شاهد تغییرات متعدد کارگردان و نویسنده در این پروژه بوده‌ایم و حال فیلمنامه این فیلم در حال بازنویسی است که ظاهرا هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد. پیش از این انتظار می‌رفت که فیلم The Flash در سال ۲۰۲۰ اکران شود و حال اکران این فیلم تا تاریخ نامشخصی عقب افتاده است که انتظار می‌رود برادران وارنر با انتخاب موشیاتی برنامه جدید این فیلم را نیز اعلام کند. بااین‌حال، قابل انتظار است که میلر در ابتدا در فیلم Fantastic Beasts 3 جلوی دوربین برود و در ادامه شاهد بازگشت او برای بازی در نقش فلش باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده