نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳

جان بارومن در فصل آخر سریال Arrow حضور خواهد داشت

جان بارومن، بازیگر نقش مالکوم مرلین، قرار است به‌صورت رسمی دوباره در فصل هشتم و پایانی سریال محبوب شبکه The CW یعنی ارو (Arrow) بازگردد.

بعد از سال‌ها ماجراجویی و داستان‌های مختلف، پاییز سال جاری سریال Arrow (ارو) قرار است بالاخره برای فصل پایانی و هشتم خود به روی آنتن شبکه The CW برود. درست همانند سنت تقریبا همیشگی که در بین سریال‌های درام و ابرقهرمانی وجود دارد، قهرمان این مجموعه تلویزیونی هم قرار است با چندین چهره آشنا در فصل آخر برخورد کند؛ چهره‌هایی که قرار است برای آخرین بار دوباره به این مجموعه بیایند. ما تا به امروز متوجه شدیم که کالین دونل، سوزانا تامپسون و همچنین جاش سگارا قرار است برای آخرین بار به داستان بیایند و وداع نهایی خود را انجام دهند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جان بارومن هم قرار است باری دیگر به این مجموعه بازگردد و دوباره با هم‌بازی‌های قبلی خود متحد شود و داستان حماسی‌ای را برای فصل هشتم سریال ارو بسازند. برای اولین‌بار، خود استیفن امل در طی مراسم Fan Expo Boston سال جاری به‌گونه‌ای رفتار و صحبت کرد که تا حدودی خبر بازگشت جان بارومن را اعلام کرد. اما هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده بود. اما مدت زیادی از آن مراسم نگذشت که خود بارومن در طی آخر هفته پیش، در صفحه اینستاگرام خود تصویری را منتشر و این خبر را رسما تایید کرد.

به طرز عجیبی هنوز هیچ جزئیات خاصی در رابطه با اینکه ارو چگونه قرار است شخصیت مالکوم مرلین را «احیا» کند، منتشر نشده است. اما از آنجایی که ما رویداد کراس‌اور هیجان‌انگیز Crisis on Infinite Earths را در فصل آینده و اواخر سال جاری پیش روی خود داریم، این احتمال وجود دارد که این بازیگر در قالب نسخه جایگزینی از این شرور سابق که متعلق به دنیای دیگر است، ظاهر شود. در ادامه با هم تصویری را که جان بارومن در اینستاگرام خود منتشر کرده، می‌بینیم:

Arrow - john borrowman


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده