نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۵

جو هولت به بازیگران اسپین آف سریال The Walking Dead پیوست

جو هولت، بازیگر سریال پانیشر (The Punisher) به تیم بازیگران اسپین آف دوم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) پیوسته است. او قرار است نقش لئو بنت را ایفا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در گزارش جدید خود اعلام کرد که یکی از بازیگران سریال The Punisher (پانیشر) به نام جو هولت به جمع بازیگران دومین اسپین آف سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) از شبکه AMC پیوسته است. براساس این گزارش، جو هولت نقش منظم و ثابتی را در این مجموعه خواهد داشت. لازم به ذکر است که این بازیگر قرار است نقش فردی به نام لئو بنت را ایفا کند. چندی پیش هم اعلام شده بود که یکی از بازیگران سریال Younger (جوانتر) یعنی نیکو ترترلا هم به جمع بازیگران این مجموعه پیوسته است و نقش فلیکس را ایفا خواهد کرد.

شخصیت لئو بنت به‌عنوان یک مرد سرسخت خانواده دوست و یک پروفسور بسیار محترم توصیف شده که قلب سخاوتمندانه‌ای دارد و بینش او نسبت به آینده کاملا خوش‌بینانه است. لئو بنت حاضر است برای نجات جان افرادی که دوستشان دارد، تا جایی پیش برود که حتی زندگی خودش را هم به خطر بیندازد. علاوه‌بر دو بازیگر عنوان شده، ما شاهد حضور بازیگران دیگری همچون الکسا منصور در نقش هوپ، نیکولاس کانتو در نقش التون، هال کامپستون در نقش سایلس، انت ماهندرو در نقش هاک و آلیا رویال در نقش آیریس خواهیم بود.

این اسپین آف تلویزیونی که هنوز هیچ نام و نشانی ندارد، سومین مجموعه از این دنیای تلویزیونی زامبی محور محسوب می‌شود. پیش از آن هم سریال The Walking Dead و همچنین سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) در این مجموعه ساخته شده بودند که توانستند به محبوبیت چشمگیری برسند. براساس اطلاعاتی که خود شبکه AMC اعلام کرده، این سریال دارای دو شخصیت مثبت زن است و بیشتر از هر چیزی روی اولین نسلی تمرکز می‌کند که در این ماجرای آخرالزمانی حضور دارند و روزبه‌روز بزرگتر می‌شوند؛ برخی از آن‌ها تبدیل به قهرمان و برخی دیگر تبدیل به افراد شرور می‌شوند. در پایان هم همه آن‌ها برای همیشه تغییر می‌کنند. آن‌ها دیگر بزرگ شده‌اند و به هویت‌های جدید خود چسبیده‌اند؛ حال چه خوب و چه بد.

مت نگرت که نویسنده و تهیه کننده سریال مردگان متحرک به حساب می‌آمد، حالا قرار است در این اسپین آف تلویزیونی، به همراه مدیر ارشد محتوایی یعنی اسکات ام. گیمپل به تهیه کنندگی و شورانری بپردازد. تا به این لحظه، فعلا ۱۰ قسمت از این مجموعه در دست ساخت قرار گرفته است. اولین اسپین آف این دنیای تلویزیونی یعنی سریال از مردگان متحرک بترسید در حال حاضر برای پنجمین فصل خود به روی آنتن برگشته است. از طرف دیگر هم برنامه‌ریزی شده که سریال مردگان متحرک برای فصل ۱۰ خود در ماه اکتبر سال جاری به آنتن شبکه AMC بازگردد. اسپین آف دوم سریال مردگان متحرک هم قرار است در بهار سال ۲۰۲۰ پخش شود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده