نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷

فیلم The New Mutants نتوانسته دیزنی را تحت تاثیر قرار بدهد؛ اطلاعات جدید از رتبه‌بندی سنی ددپول

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از وضعیت فیلم The New Mutants و همچنین رتبه بندی سنی شخصیت ددپول منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم‌های مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) منتشر شده است. به‌تازگی باب ایگر، رئیس والت دیزنی در یک کنفرانس تلفنی از عملکرد این کمپانی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ گفت که ظاهرا فیلم‌های فاکس قرن بیستم عملکردی بسیار پایین‌تر از انتظار داشتند و حال این استودیو ممکن است نظارت بیشتری روی محصولات آینده فاکس داشته باشد. حال به نقل از ورایتی، فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) به‌کارگردانی جاش بون که فیلم فرعی مجموعه X-Men است، نتوانسته مسئولان دیزنی را تحت تاثیر قرار بدهد و آن‌ها اعتقاد دارند که این فیلم پتانسیل بسیار کمی برای موفقیت در گیشه خواهد داشت. فیلم The New Mutants اکنون قرار است در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود، اما مراحل فیلمبرداری دوباره آن هنوز انجام نشده و در حال حاضر می‌دانیم که این فیلم نیاز به فیلمبرداری در بخش‌های مختلف دارد.

The New Mutants

اگر این گزارش درست باشد، دیزنی ممکن است چندان علاقه‌ای به انجام فیلمبرداری دوباره فیلم The New Mutants نداشته باشد و این احتمال وجود دارد که برای آینده این فیلم تصمیم جدیدی گرفته شود. در مقابل شاید شخصیت ددپول وضعیت بهتری داشته باشد. دیزنی هنوز در حال بررسی چگونگی اضافه کردن این شخصیت به دنیای سینمایی مارول است و در تلاش است تا راهی را برای اضافه کردن این شخصیت به اسپین‌آف‌های اونجرز و همچنین ارائه ماجراجویی‌های مستقل آن با شوخی‌ها و خشونت مختص به خود پیدا کند. این خبر نشان می‌دهد که ددپول در صورتی که در فیلم Avengers یا هر یک از فیلم‌های دیگر دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کند، دیزنی در نظر دارد تا درجه سنی PG-13 را تا حد امکان حفظ کند.

در مقابل قسمت‌ یا قسمت‌های جدید فیلم Deadpool قرار است با درجه سنی بزرگسال (R) تولید شوند و احتمالا قرار نیست شاهد تغییری در این موضوع باشیم. شاید به همین منظور باشد که هنوز ساخت فیلم Deadpool 3 رسما تایید نشده و از طرفی مارول هنوز باید راهی را برای اضافه کردن مجموعه X-Men پیدا کند که این موضوع شاید کمی زمانبر باشد یا حتی احتمال سافت ریبوت نیز وجود دارد تا رایان رینولدز راحت‌تر به دنیای سینمایی مارول اضافه شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده