نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

اولین تریلر فیلم Last Christmas منتشر شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز به‌تازگی تریلر فیلم آخرین کریسمس (Last Christmas) را منتشر کرد. ما در این فیلم شاهد حضور امیلیا کلارک، هنری گلدینگ و اما تامپسون خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) به‌تازگی اولین تریلر فیلم Last Christmas (آخرین کریسمس) را که سبکی رمانتیک، کمدی و کریسمسی دارد، منتشر کرد. این فیلم توسط پال فیگ، کارگردان فیلم A Simple Favor (یک لطف ساده) و فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها) ساخته شده است. ما در این فیلم شاهد حضور امیلیا کلارک هستیم که ایفای نقش یک زن ناراضی و بداقبال را برعهده دارد؛ زنی که به صورت سالیانه در یک مغازه کریسمسی در شهر لندن کار می‌کند. زمانی که شخصیت بسیار دوست‌داشتنی و خوبی به نام تام (با بازی هنری گلدینگ) وارد داستان می‌شود، زندگی کیت تا حد زیادی بهبود می‌یابد و به نوعی از این رو به آن رو می‌شود.

زمانی که تام برای اولین بار وارد مغازه کیت می‌شود، می‌تواند از پس تمام موانع و دیوارها، درون واقعی او را ببیند. در نهایت همین رویارویی باعث به وجود آمدن یک داستان عاشقانه کریسمسی می‌شود که موسیقی معروف جرج مایکل هم در پس‌زمینه آن پخش می‌شود. داستان این فیلم، از ذهن اما تامپسون سرچشمه گرفته است. تامپسون فیلمنامه این اثر را به همراه بریونی کیمینگز نوشته است. تامپسون علاوه بر نویسندگی فیلمنامه، نقش مکملی را هم در این اثر ایفا می‌کند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم آخرین کریسمس را مشاهده یا دانلود کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این فیلم با موسیقی‌ای با همین نام که جرج مایکل آن را خوانده بود، پر شده است. علاوه بر این، یک موسیقی دیگر هم از این خواننده که کاملا جدید محسوب می‌شود و منتشر نشده است، پخش می‌شود. فیلم آخرین کریسمس یک اثر شیرین و دوست‌داشتنی است که لذت زیادی را همراه خود دارد. البته که ما همه شخصیت کالیسی را دوست داشتیم اما می‌توان گفت که امیلیا کلارک یکی از برجسته‌ترین و درخشان‌ترین شخصیت‌ها را در عرصه سینما دارد. به نظر می‌رسد که پال فیگ در این داستان دقیقا روی همین جذابیت‌های او تمرکز کرده است و بیشتر از هر چیزی روی نقاط قوت او کار کرده است.

از طرف دیگر هم هنری گلدینگ موفقیت‌های زیادی را توانست در سال ۲۰۱۸ به دست بیاورد. او با ایفای نقش در فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های بسیار پولدار) و همچنین فیلم یک لطف ساده، محبوبیت و شهرت زیادی به دست آورد. علاوه بر امیلیا کلارک و هنری گلدینگ، میشل یئو، اما تامپسون، ربکا روت، لیدیا لئونارد، پتی لوپون و اینگرید اولیور از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فیلم Last Christmas قرار است در ۸ نوامبر سال جاری (۱۷ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده سینماها برود.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده