نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

ایستر اگ احتمالی سریال The Walking Dead در سریال Fear the Walking Dead

طرفداران در جدیدترین قسمت سریال Fear the Walking Dead المان مهمی را دیده‌اند که می‌تواند این مجموعه را به سریال The Walking Dead ارتباط دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که نیمه فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) که یکشنبه شب به روی آنتن رفت، یک ایستر اگ نسبتا بزرگ نسبت به سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) داشته است. هنوز به طور قطعی مشخص نیست که این ایستر اگ یک ارتباط مستقیم است یا خیر اما اینگونه به نظر می‌رسد که یک ارتباط بزرگ و آشکار با مجموعه درام و زامبی محور اصلی شبکه AMC داشته باشد.

ادامه این مطلب ممکن است تا حد زیادی بخش‌هایی از داستان قسمت ۹ فصل ۵ سریال Fear the Walking Dead را برای شما فاش کند!

.

.

.

در پایان داستان قسمت ۹ فصل ۵، ما شاهد معرفی یک شخصیت جدید بودیم. این شخصیت که یک مرد آفریقایی-آمریکایی بود، نواری را که آلتیا درست کرده بود، تماشا می‌کرد؛ نواری که نشان می‌داد، چقدر اعضای گروه به کمک کردن به دیگران تمایل دارند. همین نوار و تصاویری که در آن بود، این شخصیت را تشویق کرد تا موتور سیکلت خود را به راه بیندازد و با استفاده از یک واکی تاکی، برای ارتباط با اعضای این گروه تلاش کند. با این حال، زمانی که او به بیرون پا گذاشت، متوجه شد که لوگان و اعضای باند او، انتظارش را می‌کشند.

در حواشی جایی که آنها با یکدیگر برخورد کرده بودند، یک ماشین کاروانی یا همان آر وی وجود داشت که به نظر می‌رسد همان آر وی مخصوص سریال مردگان متحرک است. به نظر می‌رسد که این کاروان، همان آر وی نمادین و خاصی است که ریک گرایمز در قسمت آخر فصل ششم با آن رانندگی می‌کرد و اعضای گروه برای اولین بار با نیگن و اعضای Saviors یا همان ناجیان برخورد کردند. این ماشین دقیقا همان وسیله نقلیه‌ای است که نیگن برای اولین بار از داخل آن ظاهر شد و پا به دنیای سریال مردگان متحرک گذاشت. این ماشین کاروانی آخرین بار در همان قبرستان ماشین‌ها و زباله‌دانی دیده شد که جدیس و اعضای گروه او، در حال تماس گرفتن با خانه بودند.

Fear the Walking Dead

این آر وی، در حقیقت همان ماشینی نیست که در فصل اول سریال مردگان متحرک معرفی شده بود؛ هرچند که شباهت خیلی زیادی بین آنها وجود دارد. آن آر وی، وسیله نقلیه دیل بود و اعضای گروه از آن برای منتقل کردن خودشان از نقطه‌ای به نقطه دیگر استفاده می‌کردند. البته علاوه بر این، برای محافظت از خودشان در برابر مرده‌ها هم استفاده می‌کردند. این وسیله نقلیه در فصل دوم سریال The Walking Dead به طور کامل سوزانده شد؛ آن هم در صحنه‌ای خشونت‌بار درون مزرعه که واکرها داخل آن را به طور کامل پر کرده بودند.

در هر صورت، می‌توان گفت که این مورد، اولین باری نیست که بین سریال Fear the Walking Dead و همچنین سریال The Walking Dead کراس اور به وجود می‌آید. هم مورگان جونز و هم دوایت دیگر حالا تبدیل به شخصیت‌های منظم و همیشگی این سریال اسپین آفی شده‌اند. آن قبرستان ماشین‌ها و زباله‌دانی، مدت کوتاهی بعد از اینکه سایمون تمام ساکنان آنجا را به قتل رساند، رها شد. جدیس به همراه ریک گرایمز و هلیکوپتری که او داشت، پرواز کرد و از آنجا رفت. با این اوصاف، اینکه چه کسی این آر وی را جابه‌جا کرده است و این ماشین چگونه به جایی که لوگان و آن شخصیت با هم رو در رو شدند رسیده، هنوز مشخص نیست و برای دیدن آن باید صبر کنیم.

سریال از مردگان متحرک بترسید روزهای یکشنبه ساعت ۹ به وقت محلی به روی آنتن شبکه AMC می‌رود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده