نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

شخصیت بتمن به کراس اور جدید Arrowverse با نام Crisis on Infinite Earths اضافه شد

شبکه CW از انتخاب صداپیشه با سابقه بتمن برای نقش آفرینی در نقش شوالیه تاریکی در کراس‌اور Crisis on Infinite Earths خبر داده است.

رویداد Crisis on Infinite Earths قرار است کراس‌اور جدید دنیای تلویزیونی Arrowverse باشد که بزرگ‌ترین کراس‌اور این مجموعه از زمان آغاز به کار آن تا به امروز خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW از حضور شخصیت بتمن در این کراس‌اور خبر داده و بازیگر آن را نیز معرفی کرده است. در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی، این شبکه اعلام کرد که کوین کانروی که بیشتر برای صداپیشگی بروس وین (بتمن) در انیمیشن Batman: The Animated Series (بتمن: مجموعه انیمیشن) شناخته می‌شود، قرار است در نقش بتمن در کراس‌اور Crisis on Infinite Earths حضور داشته باشد. همچنین نکته جالبی در اعلامیه شبکه CW وجود دارد و آن هم این است که بروس وین در این کراس‌اور از آینده خواهد بود و بدین ترتیب او احتمالا قرار نیست شخصیت کیت کین (بتوومن) را بشناسد.

بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که کانروی به‌عنوان بتمن نیز حضور دارد یا تنها قرار است به‌عنوان بروس وین در کراس‌اور Crisis on Infinite Earths حضور داشته باشد. همچنین برت وارد، بازیگر سابق بتمن نیز قرار است در این کراس‌اور حضور داشته باشد که اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست و علاوه‌بر این، برندان روث، بازیگر سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) نیز قرار است اینبار به‌عنوان سوپرمن در دنیای تلویزیونی Arrowverse به ایفای نقش بپردازد. علاوه‌بر این، شخصیت بلک لایتنینگ نیز سرانجام قرار است برای اولین‌بار در یک کراس‌اور از این مجموعه حضور داشته باشد که در حال حاضر دو فصل اول سریال Black Lightning منتشر شده و فصل سوم آن نیز پاییز امسال منتشر می‌شود.

کراس‌اور Crisis on Infinite Earths قرار است در ۵ قسمت ساخته شود که از تاریخ ۸ دسامبر امسال (۱۷ آذر) در قسمت جدید سریال Supergirl (سوپرگرل) آغاز و با قسمت جدید سریال Batwoman در تاریخ ۹ دسامبر امسال (۱۸ آذر) و قسمت جدید سریال The Flash (فلش) در تاریخ ۱۰ دسامبر امسال (۱۹ آذر) ادامه خواهد داشت. همچنین این رویداد در قسمت جدید سریال Arrow (کماندار) و سریال Legends of Tomorrow که در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۴ دی امسال) منتشر خواهند شد، به پایان خواهد رسید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده