نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵

شبکه ABC یکی از سریال‌های مارول را خواهد ساخت

شبکه ABC و مارول صحبت‌های خوبی در رابطه با ساخت سریالی جدید با محوریت ابرقهرمانی زن داشته‌اند.

طبق صحبت‌های کارلی بروک، رئیس بخش سرگرمی شبکه ABC با سایت دِدلاین، مسئولان این شبکه صحبت‌های خوبی با مسئولان مارول در مورد ساخت یک سریال ابرقهرمانی داشته‌اند. صحبت‌های بروک را با هم می‌خوانیم:

من با مسئولان مارول صحبت کرده‌ام و باید بگویم صحبت‌های خوبی در رابطه با ساخت یکی از پروژه‌های خاص داشته‌ایم.

شبکه ABC در تلاش است حداقل یکی از سریال‌های ابرقهرمانی Marvel را در نزدیک‌ترین زمان ممکن روی آنتن ببرد. سریالی که مسئولان شبکه ABC روی آن دست گذاشته‌اند، سریالی ابرقهرمانی با محوریت شخصیتی زن بوده و با استراتژی کلی این روزهای تلویزیون و سینما کاملاً هماهنگ است. به‌نظر این سریال با محوریت داستان شخصیتی کاملاً جدید در دنیای ابرقهرمانان زن خواهد بود که البته هنوز اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است. کارلی بروک اشاره‌ای به‌شخصیت مورد نظر نداشت، اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد، این کاراکتر کاملاً با شخصیتی که آلن هاینبرگ، نویسندهٔ فیلم موفق در گیشه Wonder Woman (واندر وومن)، سال پیش برای شبکه ABC فیلمنامه‌ آن را می‌نوشت، متفاوت است.

She-Hulk

کتابخانهٔ مارول گنجینه‌ای بزرگ از شخصیت‌های ابرقهرمان زن است که هنوز بسیاری از آنان نه در جعبه‌ٔ جادویی و نه روی پردهٔ سینما، نیامده‌اند. خیلی از این شخصیت‌ها، از نظر زمانی حضور چندان طولانی در داستان‌های کامیک مارول ندارند؛ با این حال ممکن است انتخاب شبکه ABC از میان همین شخصیت‌های ناشناخته یا معروفی که کمتر به‌آنان پرداخته شده است باشد؛ شخصیت‌های چون شی-‌هالک که عضو گروه «چهار شگفت‌انگیز»، «شیلد» و «ای-فورس» است، دنیل مون‌استار از مجموعهٔ «جهش‌یافته‌های جدید» و البته مجموعه کامیک‌های «ایکس فورس» و همچنین شخصیت آمریکا چاوز یا دختر آمریکا که توانایی سفر به‌دیگر بعدهای واقعیت را دارد.

کتابخانهٔ مارول گنجینه‌ای بزرگ از شخصیت‌های ابرقهرمان زن است که هنوز بسیاری از آنان نه در جعبه‌ٔ جادویی و نه روی پردهٔ سینما، نیامده‌اند

مارول برای فاز چهارم دنیای سینمایی خود برنامه‌های زیادی دارد، از جمله ساخت سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) که این سریال قرار است در پاییز سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس (Disney Plus) پخش شود و حضور سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به فالکون و دنیل برول، بازیگر نقش شرور و منفی هلموت زیمو، در این سریال تأیید و اعلام شده است. سریال WandaVision (ونداویژن) نیز برای پخش در بهار سال ۲۰۲۱ رسماً تأیید شد. الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ، پل بتانی در نقش ویژن و تیونا پاریس در نقش مونیکا رامبو، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به‌ایفای نقش می‌پردازند. اتفاقات سریال WandaVision پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) جریان دارد. سریال Loki (لوکی) نیز در ادامه برای پخش در بهار سال ۲۰۲۱ تأیید شده است و فعلا تنها بازگشت تام هیدلستون برای بازی در نقش لوکی در این سریال تأیید شده است. سریال Hawkeye (هاوک آی) دیگر سریالی است که برای سرویس استریم دیزنی پلاس و برای پخش در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی تأیید شده است؛ سریالی که در آن جرمی رنر قرار است بار دیگر نقش کلینت بارتون را بازی کند. حال باید منتظر ماند و دید شبکه ABC چه سورپرایزی برای بینندگانش دارد و قرار است با کدام شخصیت ابرقهرمان زن آشنا شویم.

همان‌طور که مطلع هستید، سرانجام سریال Agents of SHIELD (مأموران شیلد) به‌پایان کار خود نزدیک شده است. این سریال قرار است در فصل هفتم به‌پایان برسد که فصل هفتم این سریال در سال ۲۰۲۰ از شبکه ABC پخش خواهد شد. فصل ششم این سریال در ۱۳ قسمت روی آنتن رفته است و چند روز پیش آخرین قسمت آن پخش شد. با اینکه در ابتدا قرار بود در سریال Agents of SHIELD شاهد کراس‌اور با فیلم‌های دنیای سینمایی مارول باشیم، اما در نهایت سریال مسیر مستقلی را پیش گرفت که در فصل ششم، زمین در معرض یک تهدید ناشناخته و جدید قرار گرفته که ریشه مشخصی ندارد و در طول فصل ششم شاهد حضور شخصیتی به نام سرژ بودیم که به‌دنبال نابودی و مقابله با یک دشمن بیگانه است. مینگ-نا ون، کلویی بنت، کلارک گرگ در نقش سرژ، هنری سیمونز، الیزابت هنستریج، یاین د کست‌تکر، ناتالیا کوردوا-باکلی، جف وارد، بروک ویلیامز، لوکاس برایانت، مت اولری، کارولینا ویدرا و وینستون جیمز فرانسیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

وظیفه ساخت فصل ششم سریال Agents of SHIELD نیز مانند ۵ فصل گذشته بر عهده ویدون و موریسا تانکاروئن بوده که برای ساخت فصل هفتم سریال Agents of SHIELD نیز بازگشته‌اند. جف لوب پیش از این گفته بود که این سریال قرار نیست در فصل هفتم به پایان برسد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده