نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

سریال Atlanta برای فصل چهارم تمدید شد

با وجود آنکه هنوز فصل سوم سریال کمدی Atlanta (آتلانتا) روی آنتن نرفته است، اما شبکه FX خبر از ساخت فصل چهارم این سریال داد.

شبکه FX، به‌صورت رسمی خبر از تمدید سریال کمدی درام Atlanta (آتلانتا) برای فصل چهارم داد؛ مسئولین این شبکه در حاشیه برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در مراسم انجمن منتقدان تلویزیون (Television Critics Association)، این خبر را به‌صورت رسمی تأیید و اعلام کردند. مراحل تولید و ساخت فصل سوم و چهارم این سریال، از بهار سال آینده آغاز خواهد شد و هر دو فصل در ۸ اپیزود روی آنتن شبکه FX خواهند رفت.

چندی پیش شبکه FX از تمدید سریال Atlanta برای فصل سوم خبر داده بود و به‌احتمال فراوان برایان تایری هنری در فصل سوم سریال Atlanta که در آن زمان اعلام شده بود در ۱۰ قسمت تولید می‌شود، نیز حضور خواهد داشت. پیش‌تر طبق گفته مسئولان شبکه FX، قرار نبود شاهد فاصله ۱.۵ ساله بین فصل اول و دوم این سریال باشیم و تصمیم گرفته شده بود که فصل سوم سریال زودتر از آنچه که انتظارش می‌رود تولید شود که البته این اتفاق نیفتاد.

atlanta

سریال آتلانتا داستان دو عموزاده را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند تا جای پای خود را در بین رپرهای معروف آتلانتا باز کنند تا شاید بتوانند سطح زندگی خود و خانواده‌هایشان را افزایش دهند و بهبود ببخشند. دونالد گلاور، برایان تایری هنری، کیت استنفیلد و زازی بیتز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Atlanta حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر بازی، گلاور به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان نیز در سریال Atlanta حضور دارد. همچنین این سریال جوایز مختلفی را نیز از جوایز گلدن گلوب و اِمی دریافت کرده است.

اریک شرایر، رئیس بخش سرگرمی شبکه FX در رابطه با همکاری با تیم سازنده سریال Atlanta چنین گفت:

این گروه از همکاران و بازیگران، یکی از متفاوت‌ترین و خلاقانه‌ترین مجموعه‌های داستانی این نسل را خلق کردند و ما بسیار مفتخریم که با آنان همکاری می‌کنیم.

به‌نظر می‌رسید مراحل تولید و ساخت فصل سوم از اواخر سال ۲۰۱۹ شروع شود که باز هم این پروژه تأخیری کوتاه خواهد داشت و فاصله‌ای نسبتاً طولانی بین فصل دوم و سوم خواهد افتاد. اولین قسمت فصل ابتدایی این سریال در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۶ (۱۶ شهریور ۹۵) روی آنتن رفت و آخرین قسمت فصل دوم نیز در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۸ (۲۷ اسفند ۹۶) از شبکه FX پخش شد.

جان لندگراف، مدیر اجرایی شبکه FX در مصاحبه‌ای که با خبرنگار سایت دِدلاین داشت، بدین موضوع اشاره کرد که تیم نویسندگان برای نگارش فیلمنامهٔ فصل سوم سریال Atlanta بازگشته‌اند، اما تأخیر به وجود آمده مربوط به تقویم کاری شلوغ دونالد گلاور است که هم درگیر کارهای موسیقیایی خود و هم بازیگری است و برای وی مشکلاتی شخصی نیز ایجاد شده است. وی در این رابطه چنین گفت:

دونالد گلاور را تقریباً می‌توان سلطان رسانه دانست که دستی در همهٔ زمینه‌ها دارد و البته زندگی پیچیده‌ای هم دارد. وی در حال حاضر مشکلاتی شخصی نیز دارد و با آن‌ها سروکله می‌زند که بهتر است در این رابطه به‌صورت عمومی صحبت نکنیم.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده