نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

سریال The OA پس از دو فصل لغو شد

شبکه نتفلیکس سرانجام اعلام کرد که سریال The OA برای فصل سوم تمدید نمی‌شود و پس از دو فصل لغو شده است.

اوایل امسال بود که فصل دوم سریال The OA (اُ.اِی) از شبکه استریم نت‌ فلیکس منتشر شد تا انتظار طولانی طرفداران سریال به پایان برسد، اما از آن زمان خبری از تمدید این سریال رازآلود برای فصل سوم منتشر نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال پس از ساخت و انتشار دو فصل از آن لغو شده است. شبکه Netflix اعلام کرد که سریال The OA قرار نیست برای فصل سوم تمدید شود و ساخت و انتشار این سریال پس از ساخت دو فصل لغو شده است. فصل دوم این سریال حدود ۴ ماه پیش منتشر شده بود. سیندی هالند، معاون بخش برنامه‌های اورجینال شبکه نتفلیکس گفت:

ما بسیار افتخار می‌کنیم که ۱۶ قسمت جذاب از سریال The OA را تولید و منتشر کردیم و از بریت و زال سپاسگزارم که ایده جسورانه خود را به اشتراک گذاشتند و آن‌ها درکی باورنکردنی از هنر دارند. ما بسیار مشتاق هستیم که در آینده و شاید در ابعاد و کارهای دیگر با آن‌ها همکاری کنیم.

The OA

نتفلیکس حدود ۸۰ درصد سریال‌های خود را برای فصل دوم تمدید می‌کند، اما تمدید سریال‌ها برای فصل سوم چالش بیشتری دارد و با توجه به افزایش هزینه‌های ساخت سریال و در صورتی که نرخ بینندگان سریال افزایش نیابد یا حتی با کاهش چشمگیری مواجه شود، این شبکه ممکن است تصمیم متفاوتی را برای آینده سریال بگیرد. بیشتر برنامه‌های دارای فیلمنامه نتفلیکس در حدود ۲ تا ۳ فصل تولید و منتشر می‌شوند. با این حال، به نظر می‌رسد که استقبال از فصل دوم سریال The OA طبق انتظار نتفلیکس نبوده و بدین ترتیب تصمیم به لغو ادامه پخش آن گرفته است.

بریت مارلینگ، اموری کوئن، کینگزلی بن-ادیر، شارون ون ایتن، ویل بریل، برندان میر، اسکات ویلسون، فیلیس اسمیت، آلیس کریج، پاتریک گیبسون، برندان میر، جیسون ایساکس، براندون پریا، کلویی لوین، ایان الکساندر، پاز وگا، ایرن ژاکوب، وینسنت کارتیسر، زندیا، شیلا وند و ریز احمد، از جمله بازیگرانی بودند که در سریال The OA Part II حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده