نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴

سریال The 100 در فصل هفتم به پایان خواهد رسید

شبکه CW رسما اعلام کرد که فصل هفتم سریال The 100 قرار است فصل پایانی آن باشد که در سال آینده میلادی منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW از به پایان رسیدن یکی دیگر از سریال‌های محبوب خود خبر داده است. این شبکه اعلام کرد که سریال The 100 که بهار امسال برای فصل هفتم تمدید شده بود، قرار است در فصل هفتم به پایان برسد. این خبر در حالی اعلام شده که قسمت سیزدهم و پایانی فصل ششم این سریال قرار است در بامداد روز چهارشنبه از شبکه CW منتشر شود. جیسون روتنبرگ، شورانر سریال The 100 با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این خبر را تایید و از شبکه CW و برادران وارنر بابت حمایتی که از این سریال کردند تشکر و قدردانی کرد که به تیم تولید سریال اجازه دادند تا این داستان را به تصویر بکشند. فصل پایانی سریال The 100 قرار است در ۱۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ از شبکه CW منتشر شود.

تا به امروز ۸۴ قسمت از سریال The 100 تولید شده که ۸۳ قسمت از آن از شبکه CW به‌روی آنتن رفته است و بدین ترتیب، قسمت صدم سریال The 100 قرار است آخرین قسمت این سریال باشد و سریال در قسمتی که به نام آن نیز اشاره دارد، به پایان خواهد رسید. الیزا تیلور، پیج تورکو، ماری اوجروپولوس، بابی مورلی، کریستوفر لارکین، هنری ایان کوسیک، لیندزی مورگان، ریچارد هارمون، شنون کوک و تاسیا تلیز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال The 100 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال The 100 یکی از چند سریال شبکه CW است که طی امسال و سال ۲۰۲۰ به پایان رسیده یا قرار است به پایان برسد.

در حال حاضر پخش سریال‌هایی چون سریال Crazy Ex-Girlfriend، سریال iZombie (آی زامبی) و سریال Jane the Virgin به پایان رسیده و همچنین قرار است علاوه بر سریال The 100، پخش چند سریال محبوب دیگر شبکه CW از جمله سریال Arrow (کماندار) در فصل هفتم و سریال Supernatural (سوپرنچرال) در فصل پانزدهم به پایان برسد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده