نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴

تاریخ اکران فیلم The Gentlemen به کارگردانی گای ریچی مشخص شد

به‌تازگی کمپانی STX تاریخ اکران فیلم The Gentlemen به کارگردانی گای ریچی و با بازی متیو مک‌ کانهی، را تایید و اعلام کرده است. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم The Gentlemen (آقایان) در اوایل سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی STX اعلام کرد که این فیلم جنایی برای اکران در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ، فیلم The Gentlemen باید با فیلم Run از لاینزگیت و فیلم The Turning از یونیورسال در گیشه رقابت کند. این فیلم داستان قوی‌ترین باند فروش مواد مخدر در بریتانیا را دنبال می‌کند که در تلاش است تا امپراتوری ماریجوانای بسیار سودآور خود را به تعدادی میلیاردر اهل اوکلاهما بفروشد. فیلم The Gentlemen، جدیدترین فیلمی است که گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون دو قسمت اول فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) و فیلم Snatch (قاپ زنی)، وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد.

Playmobil: The Movie

فیلم Aladdin (علاالدین)، آخرین فیلمی است که ریچی کارگردانی آن را بر عهده داشته که اولین فیلم یک میلیاردی این کارگردان انگلیسی هم است. متیو مک‌ کانهی، کالین فارل، چارلی هونام، هنری گلدینگ، هیو گرانت، جرمی استرانگ، جیسون وانگ، میشل داکری، لین رنه، یوجین کوزمینا و کریس  اوانجلو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Gentlemen حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کمپانی STX اعلام کرد که اکران انیمیشن Playmobil: The Movie (فیلم پلی موبیل) عقب افتاده و این انیمیشن سینمایی که پیش از این برای اکران در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ (۸ شهریور ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود، اکنون قرار است در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۵ آذر ۱۳۹۸) اکران شود که در این تاریخ، فیلم Brahms: The Boy II، دیگر فیلم STX قرار است اکران شود که احتمالا تاریخ آن تغییر می‌کند.

آنیا تیلور جوی، گابریل بیتمن، جیم گافیگان، دنیل ردکلیف، مگان ترینر، آدام لمبرت، کینن تامسون، وندی مک‌لندن کاوی و لینو دی‌سالوو، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Playmobil: The Movie حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های آن را بر عهده داشته‌اند. در ادامه STX تاریخ اکران فیلم My Spy (جاسوس من) با بازی دیو باتیستا را اعلام کرد که طبق آن، این فیلم کمدی قرار است در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی ۱۳۹۸) اکران شود که پیش از این برای عدم رقابت یا مقایسه با فیلم Stuber اکران آن عقب افتاده بود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده