نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷

مسعود اطیابی از فیلم «تگزاس ۳» می‌گوید

مسعود اطیابی اخیرا اطلاعات تازه‌ای از وضعیت فیلم سینمایی تگزاس ۳ منتشر کرده است.

فیلم سینمایی «تگزاس ۳» سومین قسمت از پنج‌گانه سینمایی «تگزاس» است. مدتی پیش اعلام شده بود که این فیلم سینمایی در سال جاری جلوی دوربین خواهد رفت. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، مسعود اطیابی، کارگردان سری فیلم‌های «تگزاس» اطلاعاتی از وضعیت فیلم «تگزاس ۳» به دست داده است. اطیابی درباره وضعیت فیلمنامه فیلم سینمایی «تگزاس ۳» می‌‌گوید:

در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه این پروژه سینمایی هستیم و هنوز داستان آن نهایی نشده است.

وی سپس از مشخص نبودن لوکیشن‌ها و زمان فیلمبرداری صحبت کرد:

زمان فیلمبرداری این پروژه بستگی به روند نگارش فیلمنامه «تگزاس ۳» دارد، اما آن چه که مشخص است به احتمال زیاد اواخر سال جاری این پروژه را جلوی دوربین می‌بریم. البته همچنان مکان لوکیشن‌های این فیلم مشخص نیست.

تگزاس ۲

مسعود اطیابی در انتها از بازیگران «تگزاس ۳» گفت:

بازیگران «تگزاس ۳» همان بازیگران قبلی هستند؛ البته قرار است تعداد دیگری بازیگر ایرانی نیز به این پروژه اضافه شود. از فروش «تگزاس ۲» با توجه به نوع اکران در سینماها می‌توان گفت راضی بودم، اما تاکید می‌کنم که با استفاده از منابع عمومی سالن‌های بسیاری ساخته شده و خالی نگه داشتن این صندلی‌ها جایز نیست.

مسعود اطیابی فیلم‌سازی را با فیلم سینمایی «مصائب دوشیزه» از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد. وی سابقه ساخت فیلم‌هایی مانند «خروس جنگی»، «ریسمانی بزرگ‌تر از رگ»، «خاک و مرجان»، «ماه‌گرفتگی»، «تگزاس» و «تگزاس ۲» را دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره فیلم‌های «تگزاس» چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده