نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴

حضور Cloak and Dagger در یک قسمت از فصل سوم سریال Runaways تایید شد

شبکه هولو از کراس اور گروه فراری‌ها با Cloak and Dagger در یک قسمت از فصل سوم سریال Runaways خبر داده است.

ماه فروردین امسال بود که سرانجام شبکه استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول از تمدید سریال Runaways (فراری‌ها) برای فصل سوم خبر داد و مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید آن نیز آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام کراس اور مورد انتظار طرفداران این سریال تایید و اعلام شده است. شبکه هولو و مارول با انتشار ویدیویی با حضور بازیگران اعلام کردند که اعضای شنل و خنجر قرار است در یک قسمت از فصل سوم سریال Runaways حضور داشته باشند و بدین ترتیب قرار است شاهد یک قسمت کراس اور بین این سریال و سریال Cloak and Dagger باشیم. اگرچه اطلاعات زیادی از این کراس‌اور منتشر نشده، اما تندی بوون و تایرون جانسون قرار است در یک قسمت به اعضای فراری‌ها کمک کنند.

Runaways

هنوز سریال Cloak and Dagger برای فصل سوم تمدید نشده، اما در پایان فصل دوم، تندی و تایرون شهر اورلندو را ترک کردند که از آن زمان شایعات کراس اور بین این سریال و سریال Runaways قوت گرفته بود. فصل سوم این سریال که در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد، قرار است در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) از سرویس استریم Hulu منتشر شود. فصل سوم سریال Runaways با تلاش اعضای باقی مانده گروه برای نجات دوستان خود که شامل چیس استین، گرت یورک و کارولینا دین می‌شود، آغاز خواهد شد. بچه‌ها باید با یک دشمن غیر قابل توقف که لزلی را هدف قرار داده مواجه شوند. همچنین نیکو اعضای گروه را وارد قلمروی تاریکی می‌کند که تحت فرمانروایی مورگان لی فی است که بسیار خطرناک‌تر و بدتر از چیزی است که آن‌ها تاکنون با آن مواجه شده‌اند.

رنزی فلیز، گرگ سالکین، لیاراکا اوکانو، ویرجینیا گاردنر، آریلا بارر، آلگرا اکاستا، رایان سندز، آنجل پارکر، بریتنی ایشیباشی، جیمز یگاشی، کوین وایسمن، بریجید برنا، آنی ورشینگ، کیپ پاردیو، جیمز مارسترز، الیزابت هارلی، اور کارادین، اولیویا هولت و اوبری ژوزف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Runaways حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته نیز جاش شوارتز و استفانی ساویج وظیفه ساخت فصل سوم این سریال را بر عهده دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده