نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷

ماهرشالا علی به‌عنوان بازیگر مهمان در فصل دوم سریال Ramy حضور خواهد داشت

شبکه هولو از حضور ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار در فصل دوم سریال Ramy به‌عنوان بازیگر مهمان خبر داده است.

سریال Ramy (رمی) یکی از سریال‌های تحسین شده امسال بود که شبکه هولو (Hulu) خیلی سریع این سریال کمدی-درام را برای فصل دوم تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور یک ستاره مطرح هالیوود در فصل دوم سریال رمی تایید و اعلام شده است. شبکه Hulu تایید کرد که ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight (مونلایت) و فیلم Green Book (کتاب سبز)، قرار است به‌عنوان بازیگر مهمان در فصل دوم سریال Ramy حضور داشته باشد و به ایفای نقش بپردازد. همچنین این سرویس استریم تایید کرد که فصل دوم این سریال کمدی قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

رمی یوسف، آری کچر و رایان ولچ، وظیفه ساخت سریال Ramy را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم آن نیز باز خواهند گشت. این سریال داستان اولین نسل از مصری-آمریکایی‌ها را دنبال می‌کند که ماجراجویی برای ریشه خود در شهر نیوجرسی را آغاز کرده‌اند. سریال رمی دید متفاوتی از این جوامع را نشان می‌دهد که در آن یک جامعه از مسلمانان را با چالش‌هایی که مواجه هستند و همچنین تفکر نسل جدید، به تصویر می‌کشد. رمی یوسف، محمد آمر، دیو مرهیج، استفان وی، هیام عباس، می کالاموی، عمرو واکد، لیث ناکلی، پرنا جاگاناتان، روزالین البیه، شادی الفونس و کیت میلر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Ramy حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با این حال، اطلاعاتی از فهرست و داستان فصل دوم سریال Ramy در دسترس نیست، اما قابل انتظار است مانند فصل اول، فصل دوم سریال رمی نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. علی امسال در فصل سوم سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) و فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) به ایفای نقش پرداخته و اخیرا حضور او در فیلم Blade (بلید) نیز تایید و اعلام شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده