نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

اولین تصویر فیلم The King تیموتی شالامی را نشان می‌دهد

به‌تازگی شبکه نتفلیکس اولین تصویر رسمی فیلم The King را منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور تیموتی شالامی، بازیگر نقش هنری پنجم هستیم.

به‌تازگی اعلام شده که فیلم The King (پادشاه) قرار است در جشنواره فیلم ونیز امسال حضور داشته باشد و ظاهرا شبکه نت فلیکس حساب ویژه‌ای را روی این فیلم باز کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. شبکه Netflix اخیرا اولین تصویر رسمی فیلم The King را منتشر کرده است که تمرکز این تصویر روی شخصیت شاه هنری پنجم با بازی تیموتی شالامی، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار، است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The King

فیلم The King اقتباسی از بخش اول و دوم نمایشنامه هنری چهارم و هنری پنجم ویلیام شکسپیر، شاعر و نمایشنامه‌نویس انگلیسی است که یک اقتباس امروزی براساس آن توصیف شده است. این فیلم داستان یک شاهزاده دو رگه، جوان و نه‌چندان محبوب و خوشنام به نام هال را دنبال‌ می‌کند که پس از مرگ پدرش پادشاهی را به ارث برده است و و حال او باید در کاخی پر از دشمنان، هرج و مرج و کسانی که به‌دنبال جنگ برای تصاحب پادشاهی هستند، حکمرانی کند. دیوید میشد، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم War Machine (ماشین جنگ)، فیلم The Rover (ولگرد) و فیلم Animal Kingdom (قلمرو حیوانات)، وظیفه کارگردانی فیلم The King را بر عهده داشته است.

تیموتی شالامی در نقش فالستاف، جوئل اجرتون، رابرت پتینسون در نقش دافین، بن مندلسون در نقش هنری چهارم، شان هریس، توماسین مک‌کنزی، لی‌لی-رز دپ، تام گلین-کارنی، دین-چارلز چپمن، اندرو هویل، ایوان کی، استیون الدر و ادوارد اشلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین اجرتون و میشد وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته‌اند. فیلم The King قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده