نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

فیلمبرداری فیلم Thor: Love and Thunder و Shang-Chi در استرالیا انجام می‌شود

طبق خبرهای منتشر شده، فیلمبرداری و تولید دو فیلم از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول قرار است در کشور استرالیا انجام شود.

هفته گذشته بود که در پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رسما رونمایی شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات از محل فیلمبرداری دو فیلم فاز چهارم این منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، مارول استودیو برای ساخت و فیلمبرداری فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) در استودیوی فیلمسازی فاکس قرن بیستم در سیدنی، ۱۶.۷ میلیون دلار سوبسید یا یارانه از دولت استرالیا و مقامات ایالت نیو ساوت ولز در این کشور دریافت کرده است. همچنین NSW تایید کرد که فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) دیگر فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که در این استودیو فیلمبرداری می‌شود و پیش از این با عنوان فیلم بدون نام مارول ثبت شده بود.

همچنین اعلام شد که مراحل پیش تولید قسمت چهارم فیلم Thor (ثور) از ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸ یا فروردین ۱۳۹۹) آغاز و در ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹)، این فیلم رسما جلوی دروبین خواهد رفت. با این حال، اطلاعات از زمان شروع فیلمبرداری فیلم Shang-Chi (شانگ چی) منتشر نشده، اما قابل انتظار است که مراحل فیلمبرداری و تولید پیش از فیلم Love and Thunder آغاز شود. همچنین این فیلم سوبسید ۱۷.۱ میلیون دلاری نیز دریافت کرده است.

Shang-Chi

پیش از این مراحل فیلمبردرای و تولید فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) در شهر گلد کوست در در ایالت کوئینزلند استرالیا انجام شده بود. پیش بینی می‌شود که فیلم Shang-Chi باعث جذب بیش از ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی شود که این سرمایه‌گذاری باعث ایجاد ۴۷۰۰ شغل جدید و استفاده از ۱۲۰۰ کسب و کار محلی می‌شود. همچنین پیش بینی می‌شود که فیلم Love and Thunder جذب ۱۷۸ میلیون دلار سرمایه کند که باعث ایجاد ۲۵۰۰ شغل جدید و استفاده از ۱۶۵۰ کسب و کار محلی شود.

فیلم Thor: Love and Thunder به‌کارگردانی تایکا وایتیتی، برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. کریس همسورث در نقش ثور، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر (مایتی ثور) و تسا تامپسون در نقش والکری، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings به‌کارگردانی دنیل کرتون، قرار است در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود. در این فیلم قرار است شاهد نقش آفرینی سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین و آوکافینا، باشیم.


منبع Slashfilm
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده