نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

سریال The Handmaid’s Tale برای فصل چهارم تمدید شد

شبکه هولو از تمدید سریال The Handmaid’s Tale برای فصل چهارم خبر داده که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) برای فصل سوم تمدید شده است. در حالی که تنها سه قسمت تا پایان فصل سوم این سریال بیشتر باقی نمانده است، شبکه هولو (Hulu) از تمدید این سریال برای فصل چهارم خبر داده که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ از این سرویس استریم منتشر شود. سریال The Handmaid’s Tale پر بیننده‌ترین سریال شبکه Hulu است که در دو فصل گذشته با تحسین منتقدان مواجه شده و همچنین فصل دوم آن نامزد دریافت ۱۰ جایزه امی امسال نیز شده است و انتظار می‌رود که فصل سوم این سریال که با امتیازهای ضعیف‌تری در مقایسه با دو فصل اول مواجه شده، در رقابت سال ۲۰۲۰ امی شرکت کند. همچنین قابل انتظار است که مانند دو فصل اخیر، فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale نیز در ۱۳ قسمت تولید شود. فصل اول سریال سرگذشت ندیمه در ۱۰ قسمت ساخته شده بود، اما فصل دوم و سوم در ۱۳ قسمت تولید شده است.

الیزابت ماس، جوزف فاینز، ایوان استراهاوسکی، الکسیز بلدل، آن داود، مکس مینگلا، سمیرا وایلی، او.تی. فاگبنلی، کریستوفر ملونی، الیزابت ریسر، مدلین بروئر، آماندا بروگل، اور کارادین، تاتیانا جونز و کریستن گوتاسکی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Handmaid's Tale حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ساخت این سریال درام بر عهده بروس میلر است و این سریال بر اساس رمان سرگذشت ندیمه، اثر مارگارت اتوود، نویسنده برجسته کانادایی، تولید و از شبکه هولو منتشر می‌شود. 

فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale ادامه داستان مقاومت جون با بازی الیزابت ماس، در برابر رژیم گیلیاد را دنبال خواهد کرد که وی برای ادامه مبارزه خود باز خواهد گشت تا فرزندش را نجات دهد. اتحاد شگفت انگیز، خیانت‌ها و سفر به قلب گیلیاد که باعث ترس و وحشت هرکسی می‌شود، تمام شخصیت‌ها را برای انجام مبارزه متقاعد خواهد کرد. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده